Beeld weergave is niet optimaal!!!!

• Onderwerp starter Onderwerp starter MuKiz
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

MuKiz

Gebruiker
Lid geworden
9 mrt 2004
Goeden avond allemaal,

Als ik mijn pc opstart zie ik die logo van windows xp een beetje van links naar rechts gaan, waar die eigenlijk zijn vaste plaats hoort te hebben.

Eenmaal opgestart zie ik dat de lettertype van alles een beetje wazig op me overkomt.

Ik heb ook al gehad, dat wanneer ik een spel aan t spelen ben datik ineens zwart beeld hebt. very strange...

ff wat specificaties:

Pentium 4 3,4
1024 mb geheugen
128 mb medion radeon 9800xl

Monitor (19 incht tft)staat op een resolutie van 1280 bij 960

Nou vroeg ik me af of iemand van jullie weet wat er aan de hand kan zijn en of iemand er een oplossing voor heeft.

Alvast bedankt voor de moeite.
vernieuwingsfreq staat op 60 dpi:thumb:

En heb je bij jouw beeldscherm de luidsprekers staan.
Of heb je er een adapter achter liggen.

Dit zijn van die storingsbronnen waar je uren naar kunt lopen zoeken.

Ja ik heb naast mijn monitor een subwoofer staan, en links en rechts nog beide een box.

Ja achter de monitor ligt een adapter van de monitor zelf maar meer niet hoor.

Zou het de subwoofer kunnen zijn?

Verplaats die boxen eens zodat ze niet meer zo dicht bij de monitor staan en kijk dan nog eens.

Ik heb ze verplaats,

de boxen verder van de monitor af en de subwoofer heb ik nou onder mijn bureau staan.

maar het heeft nog steeds niet geholpen, want ik ging ff online spelen en beeld viel al weer na enkele minuten weg.

het zal denk ik wel aan de drivers voor mijn videokaart of monitor liggen of niet dan?

het is allemaal medion( merk ik toch wel een moeilijk product)

weet jij nog wat ?

Medion is een duits product.
Bij medion kun je de nieuwste drivers ophalen, dat kun je nog proberen.
Valt het beeldscherm dan nog uit dan zou ik er even een ander scherm achter hangen. als dat het blijft doen dan weet je zeker dat je scherm niet in orde is.
Anders moeten we verder zoeken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan