beeld weergave niet juist

• Onderwerp starter Onderwerp starter York
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

York

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 nov 2001
Het bleedscherm is niet meer zo mooi, ik zie geen pixels maar eigenlijk gewoon echt balken over het scherm heen lopen, iemand enig ideee wat er aan de hand is.

Nee zou niet weten,bedankt voor de mededeling.

Zit er nog iets aan dat scherm vast eeen PC of zo?

Besturingssysteem: Windows XP
PC: Compaq model SR12349NL, drivers van de compaq website had ik al gedownload maar levert helaas geen resultaat op.

Welke info is er nog meer nodig?

Het zou met je videokaart te maken kunnen hebben.
Dus enige informatie daarover zou ook welkom zijn.

Waar zou ik precies kunnen zien wat voor soort videokaart er in zit?

Ik zie alleen dat er een Via Unichrome grafische kaart in zit, meer zie ik niet. Alleen tot 64mb video geheugen.

Misschien dat die kaart een update nodig heeft of dat 'ie stuk is.
Ik kan hier vandaan niet zo goed zien wat je precies bedoelt met balken.
Kan je een screenprint laten zien?

Ik heb even een screen toegevoegd. Dit is een klein stukje van msn venster, ik kon hem helaas niet helemaal uploaden.

Bijlagen

• screen.JPG
    screen.JPG
    2,2 KB · Weergaven: 19
Die kan door een oververhitte 3d-kaart komen die strepen. Maar probeer eens de drivers te verwijderen via configuratiescherm pc heropstarten en de drivers opnieuw installeren is het dan nog niet opgelost. Dan oververhit je 3d-kaart of is beschadigt.

Nu heb ik dat gedaan en ziet de overgang van de kleuren in het beeld er beter uit dus geen balken meer. Maar het beeld is te fel wat zou ik hieraan kunnen doen?

Dat heeft te maken met de helderheid of brightness van je beeldscherm. Normaal kan je dit aanpassen op je beeldscherm zelf.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan