beeld word zwart

• Onderwerp starter Onderwerp starter Crisp
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Crisp

Gebruiker
Lid geworden
7 mei 2008
Hey,

Als ik aan het gamen ben word me scherm zwart voor zo'n 2 seconden. soms is dit om de 10 min soms ook om de 1 min.. hier heb ik al een tijdje last van maar het stoorde me niet omdat ik MMORPG's speelde, maar nu ik shooters speel is dit wel lastig telkens als me beeldzwart word killt iemand me..

Misschien iemand een oplossing?

Hey,

Als ik aan het gamen ben word me scherm zwart voor zo'n 2 seconden. soms is dit om de 10 min soms ook om de 1 min.. hier heb ik al een tijdje last van maar het stoorde me niet omdat ik MMORPG's speelde, maar nu ik shooters speel is dit wel lastig telkens als me beeldzwart word killt iemand me..

Misschien iemand een oplossing?

Hoi,

wordt de boel niet een beetje te warm?
Maak je kast eens open (spanning eraf) en kijk eens of er niet te veel stof op je ventilatoren zit.
Zo ja, voorzichtig even stofzuiger erop.
Download Speedfan anders eens en check je temperaturen.

Grtz.

Ik heb eergisteren mijn pc nog gestofzuigt..

Temperaturen

temperaturenen9.jpg

Maar het heeft hier denk ik niets mee temaken, want als me pc een tijdje uitstaat en als ik dan terug ga gamen heb ik nog steeds dit probleem en het is echt alleen als ik game

Laatst bewerkt:
Laatste drivers grafische kaart geinstalleerd?

Grtz.

Zijn de systeem eisen van het betreffende spel niet te hoog?

Geef de specs van je PC eens en om welk spel(len) gaat het?

Grtz.

Nee hoor daar kan het echt niet aan liggen... ik heb het zelfs met zo kinderspelletjes voor me zusje

Jah ... maar heeft niets met me scherm te maken hoor :P

(zet me pc straks wel even uit)

Dat bedoel ik niet, als me PC een paar dagen uitgestaan heeft, en dan zou gaan gamen heb ik nog steeds hetzelfde probleem.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan