beeld wordt voor de helft weergegeven

Status
Niet open voor verdere reacties.

jester2005

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 feb 2007
Gm,

Sinds ik wat instellingen(weet niet meer welke) aan half life 2 heb veranderd wordt het beeld bij alle spelletjes maar voor de helft weergegeven.

Kan iemand mij helpen.

Video kaar is NVIDIA Geforece FX 5200.

Alvast Bedankt.

misschien terug zetten naar fabrieksinstellingen ofzo

Beeld wordt voor de helft weergegeven xtra

Terugzetten naar fabrieksinstellingen helpt niet.

Het lijkt wel of mijn beeldschermresolutie tijdens het opstarten van een spel wordt veranderd.
Mijn bureaublad is goed.
Als ik het spel opstart zie ik na de promofilmpjes een flits van mijn bureaublad waarvan de resolutie is veranderd.

Als ik een screenshot van het scherm neem en deze in paint plak zie ik wel het hele scherm.

Erg raar dus

Is dit een kaart waar je twee monitoren op kan aansluiten?
Controleer eens of je beeld niet uitgebreid wordt over beide beeldscherm uitgangen.

Re:

Bedankt voor de info, dat dacht ik ook maar volgens de info van mijn video kaart staat hij maar op 1 scherm.

Ik heb inmiddels half-life eps. 1 weer normaal op beeld, echter het spel europa universal 3 wat ik daarna heb geeinstalleerd wordt nog steeds maar voor de helft weergegeven.

Re:withaar

Is dit een kaart waar je twee monitoren op kan aansluiten?
Controleer eens of je beeld niet uitgebreid wordt over beide beeldscherm uitgangen.

Goeie dag mede scheveninger,

Het lijkt er wel op dat hij denkt dat ik 2 schermen heb.
Als ik de horizontale positie van mijn scherm veranderd wordt hij voorbij de helft van het scherm zwart.

Rare is dat er geen 2 aansluitingen op mijn videokaart zitten, en er echt dus maar 1 scherm op zit.

Zou het kunnen dat ik in Half Life 2 dual screen heb aangezet en dat hij deze instellingen nu overneemt bij het installeren van andere spelletjes?

Geen idee, hoe heb je in Halflife het scherm weer goed gekregen?

Deinstalleer europa gewoon eens en installeer het daarna weer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan