Beeld wordt wit van laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

carlo boy7

Gebruiker
Lid geworden
28 feb 2009
Berichten
156
Hallo,
Ik heb een laptop waarmee ik veel doe, het laptop merk is Acer en hij is nog geen jaar oud.

Als ik ga gamen/fotoshoppen of programmeren leg ik mijn computer op mijn schoot neer. Na een minute of 10 blijft het beeld hangen, en begint links-onder van het scherm alles wit te worden. Die witte gloed verplaatst zich naar rechts-boven.
Ik moet dan het beeldscherm op een andere stand zetten, dan weer dicht stukje open etc. Als ik een half uur op mijn laptop zit ben ik ong 10 minuten kwijt aan het herstellen van dit probleem.

Maar, af en toe krijg ik een Blue Screen of Death. Helaas sluit mijn computer dan af en wordt schrijf-controle uitgevoert. Ramp boven ramp verwijdert die "schrijf controle" al die script die ik geschreven heb. (PHP)

Hoe kan ik voorkomen dat dat witte scherm komt, of moet ik gewoon met mijn gerantie bewijs naar de winkel terug gaan?

Alvast heel erg bedankt
 
als er garantie op zit zou ik hem gewoon lekker terug sturen.. zo niet..

als je dat gloed dinges wilt weg hebben? moet je hem in een andere stand zetten wat bedoel je daar mee? het beeld een stukje dicht doen?

als dat het geval is.. denk ik dat er een draadje of iets niet goed zit in het beeldscherm.. die er bijv maar half in zit of zo.. waardoor het beeldscherm rare dingen vertoond.

anders zou ik het niet weten..
 
Bedankt voor je reactie, ik ga er zo snel mogelijk naar de winkel.

Tja, ik weet niet echt hoe ik moet omschrijven "hoe je je computer scherm op en neer beweegt". :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan