beeld zwart na aansluiten lader

Status
Niet open voor verdere reacties.

kellyspin

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 feb 2013
hoi,

Ik heb mijn acer aspire 5552 pas laten repareren omdat hij een beeldbreuk had. Er is een LEDscherm ingezet ipv een LCD, wat er origineel in zat. (is met een verloopje gedaan of hoe dat ook genoemd wordt)

Verder had ik wat afgebroken toetsjes, maar die kon hij op dat moment niet maken.

nu ben ik thuis, een dag nadat ik hem weer heb opgehaald, en nu heb ik het volgende probleem. Zonder stroom werkt alles prima, maar wanneer ik hem aan de lader leg (mijn laptop kan niet zo lang zonder) wordt het beeld compleet zwart. niet donker, echt zwart. Nu vraag ik mij af waar dit aan ligt en of het nog te maken valt. en of ik eventueel mijn geld moet terug vragen (heb er 125 voor betaald om te laten maken) en gewoon een nieuwe laptop halen, of nog meer geld uitgeven om dit weer te laten maken..

ik was juist zo blij dat het nu weer goed was:(

Edit: hij laat wel het beginscherm zien, het grijze met ''acer'' enzo, en vervolgens wordt ie zwart. gisteren heeft hij het wel gedaan.
ik lees allemaal wisselende verhalen, en ze maken me best bang. moet ik mijn geld terugvragen en mijn laptop als naar de ***** beschouwen? heb niet echt een budget voor een nieuwe:(

PS: ik heb geprobeerd de laptop aan te sluiten op mijn tv, met een hdmi kabel, maar mijn tv zegt dan dat er geen signaal is..

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan