kostenzer
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 3 jun 2007
- Office versie
- WordPerfect Office 2021
Hallo helpers,
Ik startte mijn pc op en het beeld bleef na het win 10 logo zwart. Alleen de muispijl is te zien en luistert naar de muisbewegingen.
Via de win 10 herstel DVD, van MS gedownload, lukt het me om op te starten in de veilige modus, maar ook daar is en blijft het zwart.
Lagere resolutie geeft geen resultaat, behoudens dat de muispijl groter wordt.
Logbestanden laten maken, maar die kan ik niet vinden.
XP op de zelfde machine heeft nergens last van.
Ga ik nu met teamviewer naar die computer toe, dan lukt dat direct, maar je raadt het al. Zwart.
Zelf ga ik er voor het gemak vanuit dat het toch iets met de grafische drivers te maken heeft, ondanks dat er gereageerd wordt met opstarten in een lagere resolutie.
Een ding moge duidelijk zijn, ik ben overvraagd.
Tips?
herinstallatie is natuurlijk mogelijk, maar ik wil er het liefst van leren. Installeren lukt me al
alvast bedankt.
Kos
Ik startte mijn pc op en het beeld bleef na het win 10 logo zwart. Alleen de muispijl is te zien en luistert naar de muisbewegingen.
Via de win 10 herstel DVD, van MS gedownload, lukt het me om op te starten in de veilige modus, maar ook daar is en blijft het zwart.
Lagere resolutie geeft geen resultaat, behoudens dat de muispijl groter wordt.
Logbestanden laten maken, maar die kan ik niet vinden.
XP op de zelfde machine heeft nergens last van.
Ga ik nu met teamviewer naar die computer toe, dan lukt dat direct, maar je raadt het al. Zwart.
Zelf ga ik er voor het gemak vanuit dat het toch iets met de grafische drivers te maken heeft, ondanks dat er gereageerd wordt met opstarten in een lagere resolutie.
Een ding moge duidelijk zijn, ik ben overvraagd.
Tips?
herinstallatie is natuurlijk mogelijk, maar ik wil er het liefst van leren. Installeren lukt me al

alvast bedankt.
Kos
Laatst bewerkt: