beeld???

Status
Niet open voor verdere reacties.

broertje

Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2001
hai hai,ik heb een probleem met mijn laptop,een dell

ik start hem op en dan krijg ik een foutmelding,heb wel beeld,maar geen startbalk en ikoontjes zijn ook van het scherm,in de veilige modus gebeurt er ook niks

deze foutmelding staat er

EXPLORER.EXE-TOEPASSINGFOUT staat in het balkje bovenaan
en in het schermpje staat

kan de toepassing niet juist initialiseren (0xc0000006) klik op ok om de toepassing te beeindigen

en als ik dat doe kan ik niks meer,niet afsluiten,kan nergens in omdat er niks als een foto die ik erop heb gezet te zien is,geen balk,geen ikoontjes niks,ook niet in de veilige modus

Ik zit dus nu op dit moment met hetzelfde probleem. Ik weet nog niet wat ik er aan kan doen. Ik heb het alleen niet op mn laptop en ook geen dell. Bij mij is mn computer ook ineens heel erg traag met opstarten enzo. Weet niet of jij dit probleem ook hebt?
Groet
Mels

niks

nee hij start super op maar kan verder niks meer dan,als je geen balk hebt en geen ikoontjes kan je nergens in he

????

weet er iemand raad op want ik heb mijn laptop morgen nodig en er staat een hoop op wat ik niet kan missen???bij voorbaat hartelijk dank

Ik voer bij dit soort problemen meestal voor alle veiligheid een herstel/installatie uit

Zet eerst in de bios de bootvolgorde zo, dat de cdrom speler als eerste staat

Windows XP opnieuw installeren door de computer op te starten vanaf de cd met Windows XP
Ga als volgt te werk om Windows XP opnieuw te installeren door de computer op te starten vanaf de cd met Windows XP:
1. Plaats de cd-rom met Windows XP in het cd-rom- of dvd-rom-station en start de computer opnieuw op.
2. Zodra het bericht 'Druk op een toets als u de computer vanaf cd-rom wilt opstarten' wordt weergegeven, drukt u op een toets om de computer opnieuw op te starten vanaf de cd met Windows XP.

Opmerking De computer moet zodanig zijn geconfigureerd dat deze kan worden opgestart vanaf het cd-rom- of dvd-rom-station. Raadpleeg de documentatie bij de computer of neem contact op met de computerfabrikant voor meer informatie over het configureren van de computer zodat deze opstart vanaf het cd-rom- of dvd-rom-station.
3. Het volgende bericht wordt weergegeven in het scherm Welkom bij Setup:
Dit gedeelte van Setup zorgt ervoor dat Microsoft Windows XP op deze computer kan worden uitgevoerd:

Druk op ENTER als u Windows XP nu wilt installeren.

Druk op R als u een Windows XP-installatie wilt herstellen of repareren.

Druk op F3 als u Setup wilt afsluiten zonder Windows XP te installeren.
Druk op ENTER om Windows XP te installeren.
4. Druk in het scherm Gebruiksrechtovereenkomst van Windows XP op F8 om deze overeenkomst te accepteren.
5. Controleer of uw huidige installatie van Windows XP in het vak is geselecteerd en druk op R om Windows XP te herstellen.
6. Installeer Windows XP opnieuw volgens de aanwijzingen op het scherm. Nadat u Windows XP hebt hersteld, is het mogelijk dat u uw versie van Windows XP opnieuw moet activeren.

ff een vraagje

ben ik dan niet alles kwijt als ik doe herstellen??mijn opgeslagen werken bedoel ik dan

Nee hoor, wanneer je die handleiding volgt, behoud je gewoon al je bestanden, programma's etc.

niet verder??

kom niet verder zo staat het er,zal het tot zover ik gekomen ben laten zien:

microsoft windows <TM> herstelconsole
de herstelconsole biedt mogelijkheden voor systeemreparartie en -herstel

typ EXITY als u de herstelconsole wilt sluiten en de computer opnieuw wil opstarten

1: c:\windows

bij welke windows _ instalatie wilt u zich aanmelden?
<druk op enter om te annuleren>

daar typ ik een 1 achter

dan krijg ik dit:
geef het administrator-wachtwoord op:

is er geen dus doe ik enter

dan krijg ik dit:

c:\windows>

daar heb ik nogal wat ingetypt maar niks werkt dus heb ik help gedaan,maar wat moet ik daarvan hebben of moet ik daar wel iets van hebben

hier komen ze:

ATTRIB
BATCH
BOOTCTG
CD
CHDIR
CHKDSK
CLS
COPY
DEL
DELETE
DIR
DISABLE
DISKPART
ENABLE
EXIT
EXPAND
FIXBOOT
FIXMBR
FORMAT
HELP
LISTSVC
LOGON
MAP
MD
MKDIR
MORE
NET
RD
REN
RENAME
RMDIR
SYSTEEMROOT
TYPE

weet niet of ik daar al iets van moet hebben en zo ja hoe moet ik er dat precies achter typen bij c:\windows>

bij voorbaat hartelijk dank

Dan heb je te vroeg op R gedrukt en de handleiding dus niet goed gevolgd.
Lezen....., het gaat om dit gedeelte:

Druk op ENTER als u Windows XP nu wilt installeren.

Druk op R als u een Windows XP-installatie wilt herstellen of repareren.

Druk op F3 als u Setup wilt afsluiten zonder Windows XP te installeren.

Bij deze keuze-mogelijkheid dus DIT doen en nog NIET voor R kiezen. maar

Druk op ENTER om Windows XP te installeren.
4. Druk in het scherm Gebruiksrechtovereenkomst van Windows XP op F8 om deze overeenkomst te accepteren.
5. Controleer of uw huidige installatie van Windows XP in het vak is geselecteerd en druk op R om Windows XP te herstellen. (dan pas dus!!)
6. Installeer Windows XP opnieuw volgens de aanwijzingen op het scherm. Nadat u Windows XP hebt hersteld, is het mogelijk dat u uw versie van Windows XP opnieuw moet activeren.

Laatst bewerkt:
thnx thnx thnx

sorry sorry sorry,mijn fout inderdaad,had dus niet goed gelezen,hij doet het weer en ben gelukig niks kwijt,hartelijk dank,echt super

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan