Beelden van ps3 opnemen met een harddiskrecorder

Status
Niet open voor verdere reacties.

Royy212

Gebruiker
Lid geworden
19 jan 2011
Hallo mensen

Weten jullie of het mogelijk is om beelden van de ps3 op te nemen op een harddiskrecorder. Dus je neemt de gameplay op terwijl de harddiskrecorder aangesloten is op de tv. En daarna brand je het op een cd

En als het mogelijk is, in wat voor bestand wordt het opgenomen, want ik wil het graag editen.

Ik heb ook gehoord van de Hauppage HD PVR, maar die is vrij prijzig. Of weten jullie een andere manier om de PS3 op te nemen?

Alvast bedankt
Groetjes Gerrit

Hoi,

Ik kan me herrineren dat ik met onze hard disc dvd-speler van Sony mijn ps2 heb opgenomen.
Gewoon een kwestie van doorverbinden naar je TV via je HDR.
Weetniet welk type van sony het toen was omdat ik hem onlangs heb weggegooid.

Okee bedankt voor het reageren :), als je dit nog leest.. hoe was het beeld, was het mooi of?

Het beeld was normaal.
Ik had hem dus doorgelust via scart denk ik en hij neemt dan gewoon op zoals je vroeger deed met een videoband. ALleen dan wel beter enzo, digitaal niet anaaloog op videoband :P
Als jij vaker je ps3 wilt opnemen dan raadt ik je wel aan om er een te zoeken met HDMI poorten!
Dan kun je echt alles eruit halen wat beeld EN geluid betrefd!

SUcces!

Bedankt voor het reageren :)

Btw.. weet iemand of je met de LG Super Multi DVD Recorder RH387H het beeldmateriaal, op een manier op je computer kan zetten?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan