beeldformaat aanpassen en bewaren

Status
Niet open voor verdere reacties.

showa

Gebruiker
Lid geworden
27 apr 2005
Berichten
127
Na een herinstalatie van windows xp heb ik een klein probleem,
wanneer ik de weergave van mijn afbeeldingen aanpas van bv lijstweergave naar miniatuurweergave gaat alles goed en blijven de instellingen bewaard.
nu het probleem;
wanneer ik vanuit bv marktplaats een afbeelding wil toevoegen kom ik via bladeren in het windows venster bestand kiezen, deze opend in de lijstweergave, wanneer ik deze omzet naar miniatuurweergave werkt dit wel, maar windows onthoud het niet, dus bij een tweede afeelding staat hij weer in lijstweergave.

dit was eerst wel standaard in miniatuur vast te zetten, maar hoe???

Omdat eea via de verkenner wel goed gaat, maar uitsluitend via internet niet heb ik het idee dat er een instelling van explorer niet goed staat.
 
Ga met verkenner naar je map, maar open deze niet.
Klik er op met de rechtermuis knop.
Klik op eigenschappen.
Open het tabje Aanpassen.
Kies Afbeeldingen.

Zet eventueel ook het vinkje aan voor de submappen.

De Map Afbeeldingen staat standaard zo ingesteld, andere mappen kan je zelf instellen.
 
Laatst bewerkt:
werkt niet, helaas

wanneer ik dit doe werkt alles prima via de verkenner, maar wanneer ik nu de zelfde afbeelding ga zoeken via internet - marktplaats - foto toevoegen, staat er weer de beeldweergave, en de de gewenste miniatuurweergave.
 
Misschien bedoel je dit
windowsverkenner
Open b.v. een map met foto's - klik dan aan miniatuur weergave gaat dan naar extra-mapopties
dan naar weergave enklik op "op alle mappen toepassen"
 
beeldformaat

sorry, zoals ik al verteld heb staat alles op de pc gewoon naar wens, alleen wanneer ik via de explorer wil invoegen opend het scherm "bestand kiezen" steeds in de lijstweergave.
deze wil ik in miniatuurweergave hebben.
 
Geplaatst door showa
(...) alleen wanneer ik via de explorer wil invoegen opend het scherm "bestand kiezen" steeds in de lijstweergave.
deze wil ik in miniatuurweergave hebben.
Ik vraag me af of dat mogelijk is.
Bij mij gebeurd dit ook standaard in lijstweergave en een andere weergave word ook niet onthouden.
 
beeldformaat vastzetten

Ik weet zeker dat het moet kunnen, voordat ik alles moest her-instaleren werkte het namelijk goed.
 
Heel vreemd, ik heb een map (mijn afbeeldingen) zo ingesteld dat deze met 'Details' wordt weer gegeven, echter als ik Marktplaats een foto wil toevoegen krijg ik (vreemd genoeg) wel gewoon Miniatuurweergave....

Ik ga dit wat verder uitzoeken!


Edit:

Hééél vreemd, ik heb wat test mappen gemaakt met test files, maar nu opend marktplaats ze allemaar als lijst.
De test mapen heb ik alle eigenschappen gegeven, dus Document, Afbeeldingen, Fotoalbum, Muziek, Artiest, Muziekalbum en Video's.
 
Laatst bewerkt:
beeldformaat vastzetten

is er nou werkelijk niemand die weet hoe dit euvel is op te lossen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan