beeldinstellingen vista op laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

jeroentuin

Gebruiker
Lid geworden
13 jun 2008
beste helpmijers.

ik had altijd tot een uur geleden:S...de beeldinstellingen zo staan dat als ik via mn accu op de laptop zat dat hij stroom bespaarde en als ik hem op de netstroom deed dat ik optimale beeld kwaliteit krijg...

maar nu staat hij standaard op dat besparende beeld kwaliteit ook met netstroom...terwijl mijn instellingen anders zegge:S

ook nu ik een systeemherstel heb gedaan naar gisteren(toen hij het nog wel deed)
heeft hij nog steeds deze kwaal:@

wie kan mij uit de brand helpen???

bvd,

jeroentuin

Heb je al geprobeerd om een nieuw profiel te maken?

Wat heb je het afgelopen uur gedaan daaaan?

Je kunt een profiel maken voor accu besparing als het goed is..
Ergens bij energie beheer.

ja klopt alleen je kan daar alleen de zelfde opties kiezen alleen dan combineren...

maar nu begin ik aan mij zelf te twijfelen...hoe stel je dat in dat het beeldscherm zwak staat als hij op de accu is en optimale kwaliteit geeft als hij op netstroom zit??

is het probleem misschien hardware matig omdat ten eerste systeem herstel niet werkte..en ten tweede omdat het beeld zo versprong terwijl ik film aan het kijken was(drukte geen knop in, niets)

ik ben zo'n sukkel!!!!!...
ik zat gewoon met mijn dikke worstenvingers op het knopje fn en het pijl knopje naar beneden...

dit is namelijk mijn sneltoets voor het beeld contrast:S:S:S het spijt me zeer

mvg jeroentuin

jah op full screen en daarom zag ik dat ding niet waarom staat dat je contrast veranderd:shocked: zo stom

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan