Beeldkaart Nvidia doet raar ! :(

Status
Niet open voor verdere reacties.

vragen02

Gebruiker
Lid geworden
24 aug 2007
Berichten
53
Hallo iedereen ik heb de volgende probleem.
ik heb paar maanden geleden een nieuwe beeldkaart gekocht en tot nu toe werkte het perfect maar op het einde heb ik eens geformateerd.
En erna ging het nog steeds goed maar tot dat ik webcam opzette op msn.
Toen begon het beeldkaart hellemaal te haken en te doen ik kon niets meer doen.
Omdat ik geen oplossing meer vond had ik besloten om te formateren.
Nadat het formateren ging het weer goed maar nadat ik msn'(webcam) open begint het weer..

Alvast bedankt voor jullie aandacht.

Mijn beeldkaart:
Ge Force 6200, 256mb DDR AGP8x
 
gewoon de laatst nieuwe driver installeren zou je probleem moeten verhelpen :thumb:
 
Altijd eerst de wizard Audio en Video draaien in MSN Messenger: Extra -> Audio en video instellen
Je probleem lijkt mij niet een probleem met je videokaart, maar meer met je webcam. Een paar mogelijkheden:
1. (de drivers van) je webcam
2. Webcam staat uitgeschakeld in Apparaatbeheer
etc.

Tijs.
 
Altijd eerst de wizard Audio en Video draaien in MSN Messenger: Extra -> Audio en video instellen
Je probleem lijkt mij niet een probleem met je videokaart, maar meer met je webcam. Een paar mogelijkheden:
1. (de drivers van) je webcam
2. Webcam staat uitgeschakeld in Apparaatbeheer
etc.

Tijs.

Alvast bedankt,maar het raren is dat ik na het openen van webcam ik niets meer kan doen alleen maar kan formateren.
Maar ik ga nu vrijdag in het weekend weer formateren hoe zal ik eigenlijk te werk gaan ? zodat ik die probleem niet meer krijg
en BTW:je zij van meteen instaleren , dat had ik toen al gedaan maar na het openen van je vriend of je eigen begint het probleem.
maar ik wacht op jullie antwoorden.


alvast bedankt voor je reacties, MWG .
 
Neej dat is juist de probleem, Kijk normaal gebruikte ik een Onboard beeldkaart maar die was slecht dus heb ik deze gekocht ik gebruik dit paar maanden en ik formateer eens , en ik doe msn cam open en de nieuwe beeldkaart begint te haken toen dacht ik dat er iets aan de beeldkaart was , toen stak ik mijn scherm op Onboard en daar doet de pc heel normaal maar als ik op die nieuwe aanlsuit kan ik niets doen.
Zoals scherm begint heel fel te haken omdat ik niets kan doen zo traag is het scherm : .
 
ik weet ook niet van wat ik drivers moet instaleren van beeldkaart heb ik de nieuwste drivers
 
maar je scherm begint toch niet te haken zodra je cam nog niet opstaat? :confused:
 
jawel,sorry mischien heb ik het ingewikkelt vertel maar, kijk mijn beeldkaart ging tot de dag vndaag heel goed naa het formateren, ik install alles en game een paar uurtjes en dan ging ik is op msn en dan cam open doen en toen begon scherm heel fel te haken .

Ik reset mijn pc en dat blijft steeds het zelfde :(
Dus als ik mijn pc start dan begint het al te haken .

MWG. .
 
dan zou ik eens systeemherstel uitvoeren

helpt niet he :) want;,

1.ik kan niets doen pc haakt erg
2.al 2-3x geformateerd blijft goed tot na de open doen van Webcam
3.ben naar pc zaak gegaan en MR zij dat het niet aan beeldkaart lag.

ik weet ook niet wat ik moet doen ..
 
memtest kan je hier vinden...

het kan erg lang duren voordat dit gedaan is dus ik raad aan het misschien 's nachts te laten draaien of gewoon nu als je de pc dan eigenlijk toch niet meer kan gebruiken
 
Hallo

Persoonlijk zou ik het volgende doen :

Is deze jammerlijk weerom geen merk/typenr/ouderdom p.c. wel stofvrij ???

En werken alle voorziene ventilatoren ... uiteraard soepel .

Reeds vermeld geheugen controleren "memtest"

H.d.d. controleren d.m.v. diagnostic fabrikant.

Korrekte drivers geinstalleerd?

Peter
 
Sorry maar ik denk in dit geval niet aan Memtest voor het geheugen of aan een HDD fout.

Als je eens verteld welk type webcam je hebt en welke drivers je daarvoor geinstalleerd hebt?
Graag wat meer info, besturingssysteem, moederbord type.
Je hebt al een paar keer geformatteerd maar ik zie niets over drivers voor moederbord, chipset en audio staan.
 
Sorry maar ik denk in dit geval niet aan Memtest voor het geheugen of aan een HDD fout.

Als je eens verteld welk type webcam je hebt en welke drivers je daarvoor geinstalleerd hebt?
Graag wat meer info, besturingssysteem, moederbord type.
Je hebt al een paar keer geformatteerd maar ik zie niets over drivers voor moederbord, chipset en audio staan.

Alvast bedankt voor je aandacht,Maar kijk ik denk dat het ook niet aan webcam ligt want als ik na het probleem mijn scherm op Onboard aansluit werkt pc perfect.

Webcam: Creative Webcam Instant
Moederbord: AMD Athlon XP(meer weet ik niet)
Chipset: Ik dacht Nfore2

En nog één ding, sommige denken van na het sluiten van webcam stopt, maar zo is het niet, als ik dan pc opnieuw opstart begint hij voor altijd te haken , tot het scherm op onboard te steken.

Alvast bedankt.
 
chipset drivers en moederbord drivers dan ook altijd al geinstalleerd zoals arctic joe voorstelde?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan