Hallo,
Zoals u in de titel leest heb ik een probleem met mijn Beeldkaart. Ik heb een nieuwe Beeldkaart gekocht. en ik mot De Drivers ervan instaleren. Na het instaleren zegt hij dat ik de Computer moet herstarten om de instalatie te voltooien. Ik herstart dus zoals gevraagd wordt... En dan zegt hij
Windows Starten... En dan wordt het Windows 7 Logo groter en kleiner en dan opeens na 5 seconden ofzo stopt hij met bewegen en blijft mijn Computer vast hangen.. Dit heb ik alleen als ik mijn Beeldkaart instaleer.
Ik heb het volgende al gedaan:
Windows opnieuw instaleren.
Beeldkaart opnieuw in mijn Computer geplaats
PC SPECS:
- Intel(R) Dual Core Processor
- MSI N210 GeForce MD1GD3H/LP Beeldkaart (350 WATT)
- 280 WATT Voeding FSP GROUP INC.
- 3 GB RAM
- Windows 7 64 Bit.
Opgezocht op het Internet maar zonder Geluk..
Ik heb echt dringend hulp nodig ..
Zoals u in de titel leest heb ik een probleem met mijn Beeldkaart. Ik heb een nieuwe Beeldkaart gekocht. en ik mot De Drivers ervan instaleren. Na het instaleren zegt hij dat ik de Computer moet herstarten om de instalatie te voltooien. Ik herstart dus zoals gevraagd wordt... En dan zegt hij
Windows Starten... En dan wordt het Windows 7 Logo groter en kleiner en dan opeens na 5 seconden ofzo stopt hij met bewegen en blijft mijn Computer vast hangen.. Dit heb ik alleen als ik mijn Beeldkaart instaleer.
Ik heb het volgende al gedaan:
Windows opnieuw instaleren.
Beeldkaart opnieuw in mijn Computer geplaats
PC SPECS:
- Intel(R) Dual Core Processor
- MSI N210 GeForce MD1GD3H/LP Beeldkaart (350 WATT)
- 280 WATT Voeding FSP GROUP INC.
- 3 GB RAM
- Windows 7 64 Bit.
Opgezocht op het Internet maar zonder Geluk..
Ik heb echt dringend hulp nodig ..
Laatst bewerkt: