Beeldresolutie 640 x 480 ???

Status
Niet open voor verdere reacties.

Steelx

Gebruiker
Lid geworden
30 nov 2008
Hallo,
Ik heb pas een virus gehad..
ik werd er zo gek van dat ik een nieuwe kopie van Windows XP erop gezet heb
De virus is er al uit... maar...ik heb nu een beelresolutie van 640 X 480 4 bits!
Ik kan hem niet hoger zetten,ik heb alle drivers geinstalleerd! niets helpt!!
Wat moet ik doen! ??:confused:

Ik heb een Nvidia geforce 9600 GT xxx alpha dog edition
en een onboard Nvidia 7100 die staat NIET AAN!

help?

Laatst bewerkt:
Dus het lukt niet met rechtermuis > eigenschappen > instellingen? Is het een officiele/legale versie van windows? En sinds wanneer treed het probleem op? Kijk voor de zekerheid even of er echt geen drivers niet geïnstaleerd zijn. Rechtermuis op deze computer > beheren > apparaatbeheer. Geen gele vraagtekentjes/uitroeptekentjes?
Probeer in ieder geval even de nieuwste updates te downloaden, van windows en van je videokaart.

Miquell

Dus het lukt niet met rechtermuis > eigenschappen > instellingen? Is het een officiele/legale versie van windows? En sinds wanneer treed het probleem op? Kijk voor de zekerheid even of er echt geen drivers niet geïnstaleerd zijn. Rechtermuis op deze computer > beheren > apparaatbeheer. Geen gele vraagtekentjes/uitroeptekentjes?
Probeer in ieder geval even de nieuwste updates te downloaden, van windows en van je videokaart.

Miquell
Nee het werkt niet met rechtermuiskop - eigenschappen - instellingen ik kan het balkje niet verhogen!
En heb geen Gele vraagtekens,en de drivers zijn allemaal geinstalleerd!
Eingelijk is het een beetje mij fout :(
Toen ik windows XP had geinstaleerd,had het een normale resolutie...toen wou ik voor de grap zien op lage stand.. maar nu kan ik niet mer veranderen :(
en ja het is een legale XP versie

Nee het werkt niet met rechtermuiskop - eigenschappen - instellingen ik kan het balkje niet verhogen!
En heb geen Gele vraagtekens,en de drivers zijn allemaal geinstalleerd!
Eingelijk is het een beetje mij fout :(
Toen ik windows XP had geinstaleerd,had het een normale resolutie...toen wou ik voor de grap zien op lage stand.. maar nu kan ik niet mer veranderen :(
en ja het is een legale XP versie
Heb je service pack 2/3? Zoniet, download die even.

Lijkt mij alsnog een driverprobleem

Weet je zeker dat je de goede driver van de videokaart hebt geinstalleerd??
En heb je ook de chipset(moederbord) driver geinstalleerd??

Lijkt mij alsnog een driverprobleem

Weet je zeker dat je de goede driver van de videokaart hebt geinstalleerd??
En heb je ook de chipset(moederbord) driver geinstalleerd??
Jah alles is geinstalleerd!
maar goed,ik probeer het nog eens
het is echt moeilijk te lezen op dit resolutie..

Niks verwijderd ofzo de laatste tijd? En als het echt niet lukt, kan je altijd nog je PC een aantal dagen terugzetten, het kan zijn dat het dan over is. Om dit te doen ga je naar start > alle programma's > bureau-accessoirs > systeemwerkset > systeemherstel. Laat het maar even weten! :)

Niks verwijderd ofzo de laatste tijd? En als het echt niet lukt, kan je altijd nog je PC een aantal dagen terugzetten, het kan zijn dat het dan over is. Om dit te doen ga je naar start > alle programma's > bureau-accessoirs > systeemwerkset > systeemherstel. Laat het maar even weten! :)
Yes! hij doet het weer goed :D
ik heb mijn computer weer terug gezet naar gister! en nu is de beeld weer perfect :P
ff de drivers enzo instaleren en dan is het weer een toppie echt bedankt :)
maar,als ik mijn computer weer aflsuit,en opniew start gaat het dan vanzelf weer naar de nieuwe datum of blijft alles nu wat ik gedownload eropstaan?

Yes! hij doet het weer goed :D
ik heb mijn computer weer terug gezet naar gister! en nu is de beeld weer perfect :P
ff de drivers enzo instaleren en dan is het weer een toppie echt bedankt :)
maar,als ik mijn computer weer aflsuit,en opniew start gaat het dan vanzelf weer naar de nieuwe datum of blijft alles nu wat ik gedownload eropstaan?
Hoe bedoel je? De datum wordt automatisch aangepast. En alles wat je tussen gister en vandaag hebt gedownload is weg.

Miquell

Hoe bedoel je? De datum wordt automatisch aangepast. En alles wat je tussen gister en vandaag hebt gedownload is weg.

Miquell
Geef niks dat alles weg is
had toch nieuwe windows erop gezet dus had niet veel!
maar bedankt:thumb:
Dit is opgelost :D

Graag gedaan! :D Altijd blij om te zien als een probleem is opgelost. Veel plezier met je goede resolutie :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan