Beeldschem probleem, No signal found, benq, ati radeon.

Status
Niet open voor verdere reacties.

sebas100

Gebruiker
Lid geworden
27 feb 2007
Ik heb een vrij groot probleem.
Mijn beeldscherm komt steeds op, no signel found ect,

Veilig modus modus werkt wel.
opstarten met lage resolutie (600x800) werkt niet.
opstarten als laast correct, heb ik zelf kapot gemaakt door met zwart beeld toch ( succesvol ) inteloggen. ( sorry :( )

Wat moet ik nu :O

Btw, dit hele probleem is veroorzaakt doordat ik van mijn 1480x1080 beeldscherm op diezelfde resolutie wou zetten.
Dat werkte niet dus heb ik mijn driver geupdate, daarna opnieuw opgestart, en tada, nu heb ik dit.

Danku Helpmij

Mvg, Ouwe trouwe helpmij bezoeker :p

Edit:
In veilige modus de resolutie aanpassen werkt ook niet, er veranderd helemaal niks, of ik het hoog zet of laag, maakt niks uit.

edit:
Ik zie wel zo'n laad balkje van vista. verder niks.
Ik heb er nu een kleiner beeldscherm aangezet ( een oude van mij ) en die heeft precies het zelfde resultaat.

edit:
Op het kleine beeldscherm komt hij niet in veilige modus, ook niet in 600x800, en ook niet in laast correcte modus..

Laatst bewerkt:
ALs ik het goed begrijp heb je de resolutie op een klein scherm heel erg vergroot toch?

Dan krijg je als het goed ik het volgend bericht: Signal out of Range.
Ik had dat 3 jaar geleden met een HP computer en de medewerkers van de klantenservice hadden me toen geholpen.
Misschien dat iemand op deze forum nog reageert, maar anders zou ik even contact opnemen met de fabrikant klantenservice

Groet

(probleem gaat sowieso weg als je een beeldscherm aansluit wat een grotere resolutie heeft dan wat je nu hebt ingesteld)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan