Beeldscherm aan computer kast

Status
Niet open voor verdere reacties.

thobas

Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2008
Is het mogelijk om een beeldscherm tegen je computer kast aan te hangen. Want mijn computer kast staat naast me en ik heb geen ruimte om er een scherm voor te zetten daarom vroeg ik me af of er iets was waarmee ik het scherm gewoon aan de kast kan hangen.

Mijn computer kast is een Coolmaster CM 690 II Advance.
Het beeld scherm heb ik nog niet maar, ik wil eerst weten of er een mogelijkheid tot dit is.
De grote van het beeldscherm maakt me niet zo veel uit.

bedankt alvast

je kan je eigen casemod maken. als je een ligt scherm met vesa schroefgaten aan de achterkant hebt zou het kunnen, maar dan moet je er wel voor zorgen dat je kast brijft staan.
je zou gaten in de side panel kunnen maken.

Bedankt voor de tip dit is zeker een optie als dit niet mogelijk is hieronder.

Maar ik zoek eigenlijk iets waarmee ik het kan doen zonder dat ik mijn computer kast moet beschadigen. Is er niet een soort houder of steun voor zoiets?

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zou dat juist niet doen, gaten boren in je sidepanel, beter zou zijn een beugel die over de kast heen past(uiteraard met die vesa afmetingen), zodat je de monitor er af kunt halen als je in je kast moet wezen ..
Denk niet dat er kant en klare beugels zulle zijn voor je kast.

zet de computer kast op de grond waar hij thuis hoort?
tower cases horen imho gewoon op de grond te staan tenzij je een desktop case hebt die plat licht
CM690 is een groot geval en die was gemaakt om gewoon op de grond te staan

usb poorten en aan en uit knoppen zitten niet voor niks aan de boven kant van de kast

Laatst bewerkt:
Ik heb meerdere redenen om hem niet op de grond te zetten.

ten eerste je moet een computer nooit op de grond zetten je trekt 2x zoveel stof aan dan dat de computer normaal al doet. Stof is slecht voor je computer dus je computer gaat minder lang mee
ten tweede ik heb andere dingen onder mijn bureau staan dus ik heb ook die ruimte niet om hem op de grond te zetten.
ten derde het is veel gemakkelijker om hem op het bureau te hebben staan dit scheelt bukken dus is beter voor je rug.

zet em dan naast je bureau. en had die kast geen stoffilters?

Deze kast heeft wel stof filters maar, dat betekend niet dat het stof tegen gaat. Maar als je even goed na denk je loopt de hele tijd langs de computer. De stofdeeltjes die op de grond liggen worden los gewrongen op de vloer. Deze stof delen komen in de lucht. De computer is een grote stofzuiger dus deze worden allemaal opgezogen. Daarom is het zo slecht om het op de grond te zetten. Stofdeeltjes zakken op de vloer en worden vervolgens weer de lucht in gegooid. En terwijl deze deeltjes zakken worden ze opgezogen. Als je het op een bureau zet heb je daar geen last van. Dit proces verergerd in een situatie met een vloerbedekking daar blijft het allemaal tussen zitten.

Maar zoals ik al zij ik heb geen ruimte om het op de grond te zetten.

(Deze dingen gaan allemaal off topic het ging om een beeldscherm tegen de computer kast niet om waar de computer komt te staan. Graag on topic blijven nu)

najah half van je redenen kloppen totaal niet en kom op zeg bukken slecht voor je rug?
dan is het naar bed gaan net zo ongezond want je moet iedere keer door je hurken heen op je bed te gaan liggen :s (je kunt van een mug ook een olifant maken dus...)
stoff filters zijn vrij simpel schoon te maken dus zie het probleem niet zo ik maak mn pc 1 keer in het jaar schoon en dat zal ik ook moeten doen als de pc op het bureau staat
deze deeltjes komen ook op het bureau terecht

als je de kamer via een vergroot glas bekijkt zul je zien hoeveel deeltjes er wel niet in zitten

verder zullen het vooral huid schilvers zijn die de pc opzuigt

Laatst bewerkt:
najah half van je redenen kloppen totaal niet en kom op zeg bukken slecht voor je rug?
dan is het naar bed gaan net zo ongezond want je moet iedere keer door je hurken heen op je bed te gaan liggen :s (je kunt van een mug ook een olifant maken dus...)
stoff filters zijn vrij simpel schoon te maken dus zie het probleem niet zo ik maak mn pc 1 keer in het jaar schoon en dat zal ik ook moeten doen als de pc op het bureau staat
deze deeltjes komen ook op het bureau terecht

als je de kamer via een vergroot glas bekijkt zul je zien hoeveel deeltjes er wel niet in zitten

verder zullen het vooral huid schilvers zijn die de pc opzuigt

zoals ik al zij, dit gaat niet meer over mijn onderwerp graag alleen nog reageren als u een duidelijk oplossing heeft en niet met gezeur aan komen dat je een beter weter bent.

kom dan ook niet aan zetten met ongegronde redenen er zijn namelijk ook andere mensen die deze topics lezen en die horen niet op het verkeerde been gezet te worden...
er zijn al een aantal oplossingen gegeven een monitor bevestigen aan de pc kast zelf gaat em niet worden

wellicht is dit nog een oplossing klik

kom dan ook niet aan zetten met ongegronde redenen er zijn namelijk ook andere mensen die deze topics lezen en die horen niet op het verkeerde been gezet te worden...
er zijn al een aantal oplossingen gegeven een monitor bevestigen aan de pc kast zelf gaat em niet worden

wellicht is dit nog een oplossing klik

Wat u nu zegt slaat nergens op. Wat ik zij klopte pressies alleen u denkt daar anders over dus ik zet niemand op het verkeerde pad en om verdere discussie te voorkomen sluit ik dit onderwerp.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan