beeldscherm adapter werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Seantf

Gebruiker
Lid geworden
23 apr 2013
Berichten
140
Hey,

Me beeldscherm stopt elke keer met werken zodra ik een game zoals bv starcraft 2 opstart. Nooit problemen mee gehad toen ik windows 8.1 had en nu met windows 10 haakt deze steeds vast zwart scherm en dan sluit het programma ik heb al geprobeerd om het programma opnieuw te isntalleren maar dit helpt ook niet.

Iemand tips of dingen die ik moet doen? Al me drivers zijn up to date en ook al me software updates zijn gedaan.
beeldscherm.png

Mijn systeem
Summary
Operating System
Windows 10 Home 64-bit
CPU
Intel Core i7 4790 @ 3.60GHz 39 °C
Haswell 22nm Technology
RAM
8,00GB Dual-Channel DDR3 @ 1066MHz (11-12-11-30)
Motherboard
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97P-D3 (SOCKET 0) 36 °C
Graphics
H223HQ (1920x1080@60Hz)
H223HQ (1920x1080@60Hz)
Intel HD Graphics 4600 (Gigabyte)
3071MB NVIDIA GeForce GTX 780 (EVGA) 39 °C
Storage
111GB Samsung SSD 840 EVO 120GB (SSD) 36 °C
931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 (SATA) 32 °C
931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 (SATA) 31 °C
Optical Drives
HL-DT-ST DVDRAM GH24NSB0
Audio
Realtek High Definition Audio
Operating System
Windows 10 Home 64-bit
Computer type: Desktop
 
Collega helper zegt dat het zinvol is om (ook al zijn de drivers meegekomen met de update) alsnog de nieuwste te downloaden, daarna de huidige video driver te deïnstalleren en de zojuist gedownloade te installeren.
Dus doe dat. [Ik kan uit je posting niet halen of je dit (al) gedaan hebt of niet]

PS: Hier staat de nieuwste driver van nVidia voor W10 voor (o.a.) jouw videokaart.

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Ik ga het proberen bedankt :)

Nee werkt niet :(
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dan heb ik zo snel geen oplossing, hopelijk reageert iemand anders nog.

Tijs.
 
Bedankt voor te moeite Tijs idd hopen dat iemand anders nog reageert met een idee
 
De hele intel site waar ik de drivers van moet installeren werkt niet bij mij krijg alleen maar dat ik geen connectie kan maken met de server van hun voor het downloaden >.<

Page 500 not found e.d. krijg ik voor errors =l me internet is 100% prima.
 
oké ik heb de drivers van die intel geinstalleerd en opnieuw de pc op gestart werkt niet.
Me moederbord is Gigabyte Z97P-D3
 
Ik heb alles nu opnieuw geinstaleerd en geupdate krijg nog steeds de zelfde foutmelding ik heb nu maar gewoon een backup gemaakt en heb de hele pc opnieuw geinstaleerd en hopen dat het nu wel werkt. Bedankt voor u hulp.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan