Beeldscherm aspire 9300 niet mooi scherp.

Status
Niet open voor verdere reacties.

anthony2

Gebruiker
Lid geworden
4 aug 2008
Dag forumers,
Ik heb een probleem met mijn Aspire 9300.
Ik krijg het beeldscherm niet goed scherp letters op het beeld worden niet mooi weergegeven op het scherm.

Ik ben vanmorgen bezig geweest met een nieuwe installatie.
Dit omdat de laptop niet goed liep dus heb ik hem leeg gemaakt.

Wat heb ik al geprobeerd om het beeld scherper te krijgen.
Andere driver geïnstalleerd wat niet werkte ook het zelfde beeld.
Update uitvoeren van vista werkte ook niet.
Driver update in Apparaatbeheer wederom werkte ook niet.

Ben dus al in het forum aan het zoeken geweest en op google.nl maar zonder resultaat.

Zo als je kunt zien is het beeld niet echt scherp en het beeld is nog al uitgetrokken.

Ik hoop dat iemand mijn kan vertellen welke driver ik nu moet hebben.
of mijn verder kan helpen.

Mvgr, Anthony

Mogelijk heb ik goed slecht nieuws voor je:
jouw plaatje staat hier haarscherp op het beeld, dus ik moet je heel eerlijk bekennen dat ik het probleem letterlijk en figuurlijk even nog niet "zie". (Of mijn monitor doet dingen die ik niet voor mogelijk had gehouden....)

Laatst bewerkt:
Ik merk dat paint hem beter maakt (lijkt wel)
Maar in eidergeval het beeld is vrij wazig.
Maar als je goed kijkt dan zie je het ook al op het plaatje aan de smilies
Zijn nog al uitgetroken. (niet mooi rond dan normaal maar meer ovaal).

Groet, Anthony

Je zal mij echt op mijn woord moeten geloven, maar ook de smiles in jouw dumpje zijn hier net zo mooi rond als een kogelronde kogel.

Zijn er meelezers die het anders zien..............? (Ik zal toch vast niet de enige zijn die je vraag heeft gelezen....?)

Laatst bewerkt:
Resteert nog een blik bij de beeldscherminstellingen. Ik herken wel iets van je opmerking dat het er allemaal wat opgerekt uitziet (NIET dat jouw plaatje er bij mij zo uitziet) ik heb dat eerder bij een laptop van een kennis gezien. Ik heb dat toen op kunnen lossen door "iets" in de beeldscherminstellingen te veranderen, maar vraag mij niet wát ik toen heb veranderd, ik zou het echt niet meer weten.

Bedankt pasja.
Ik zal is kijken wat ik er nog aan kan doen zal het zo nog is melden als het gelukt is of niet.

Anthony

Resolutie staat nu op 1280 bij 800 pixels en een kleuren Hoeveelheid van 32-bist

Overgens is het een 17 inch widescreen

Veel zullen zeggen "waar slaat dit op" maar zet hem eens op 1152 X 864 om te kijken !

Gewoon even doen, ik weet rare resolutie.

Word er niet beter op.
En alles word ovaal.
Wat ik nu niet snap is dat de icotjes op het bureaublad niet kleiner worden.

Okay, excuses dat ik je ermee lastig viel dan.

Je zal het niet geloven maar ik had precies hetzelfde en bij mij loste een andere resolutie het dus op.

Succes !

Laatst bewerkt:
Kijk dit is de resolutie bij 1280X800

Zal als je kunt zien zijn de icotjes veelste groot bij deze resolutie.
Nomaal zal dit toch ook kleiner worden:confused:

Word er nu wel een beetje gek van.

Anthony

Probleem opgelost.
Ik heb de resolutie op zijn hoogst gezet.
Toch bedankt voor jullie bij drage.

Groet, Anthony

Jep dacht in een aan me vorige instaltie die ik wel is eerder gedaan heb.
En ja hoor de resolutie.
Ik heb weer top beeld:thumb:

Tja, ik had het zelfde zei ik al. Mijn PC een format gegeven en Vista er opnieuw op en toen dat beeld. Ik heb hem op de rare resolutie gezet die ik net noemde en voila....mooi beeld :)

Mensen! Als je goed kijkt bij haar eerste afbeelding staat daaronder... 1152 * 864... Dus toen stond ie zo.
Meestal is de hoogste resolutie proberen het beste! Daarna kleine gaan. Helemaal bij de nieuwere schermen... (Dan bedoel ik dus van na 2001/2002).
Maar alsnog mooi dat het opgelost is.

Nu rest het TS alleen nog even op vraag is opgelost te klikken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan