beeldscherm asus K70IC valt steeds uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

cacordan

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2004
Het beeldscherm van mijn asus laptop valt steeds uit. in energiebeheer heb ik alles op 2 uur gezet maar dat helpt niets.
Hij valt meestal om de drie minuten uit maar ook 2 of 4 minuten komt voor. Ik heb alle instellingen nagekeken maar alles staat verder goed. Hij valt soms uit terwijl ik op de laptop iets aan het doen ben. Heeft iemand dit ook gehad of weet iemand nog een oplossing of instelling dat hiermee te maken heeft.

Mvg. CACODA

K ben eerlijk gezegd bang voor een kabelbreukje in (vermoedelijk) je backlight.
als je je scherm iets heen en weer beweegt als ie weer uitvalt, komt ie dan terug?

Heb ik nog niet geprobeerd. Maar zou dat dan precies om de drie minuten kunnen zijn?

hmm, das inderdaad wel vreemd, je hebt hem getimed dus?
niks geen extra software op de pc staan die het zou kunnen verzoorzaken?

ik kan niets bedenken. de laptop is 5 maanden oud en ik heb er expres niet te veel opgezet om hem clean te houden. ik heb wel contact met de helpdesk van asus maar nog geen oplossing gevonden. het is naar mijn idee een instelling die alles omzeilt.

vreemd, wordt hij misschien niet te warm?
Dan schakelt hij zichzelf namelijk uit...

Hij doet het al als ik hem s'morgens aanzet. alle temperaturen zijn goed. Zou het een instelling in het bios kunnen zijn?

Het probleem is opgelost. Ik heb alles opnieuw geinstalleerd op advies van asus.
Wat de boosdoener is geweest weet ik niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan