Beeldscherm auto. uit nadat windows is geladen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pizzabodem

Gebruiker
Lid geworden
10 mei 2008
Beeldscherm auto. uit nadat windows is geladen. [Ligt waarschijnlijk aan resolutie!]

EDIT 2:

Ik heb mijn PC in VGA modus op weten te starten, het heeft dus WEL met mijn scherminstellingen oid te maken. Alles was op 640x... en ik kon amper zien wat ik deed zo groot was mijn scherm. Ik zette hem dus even op 1024x768(??) en HOP beeldscherm uit, het ligt dus aan de RESOLUTIE. Ik heb hem namelijk normaal altijd op 1024x768 staan en kleiner is echt VÉÉL te groot. Ik kan mijn PC nu dus ook niet meer in VGA modus opstarten... Weet iemand hoe ik er voor zorg dat mijn PC 1024x768 weer aan kan ZONDER windows te hoeven starten?

Hey iedereen, toen ik vanochtend op mijn PC wou deed mijn beeldscherm het niet. Zodra windows geladen was (het windows laad scherm zag ook opvallend groen)hoorde ik een ploepje en veranderde het lampje van mijn scherm in oranje. Als ik dan op het uit knopje van mijn beeldscherm druk, en hem vervolgens weer aanzet dan doet mijn scherm het wel maar staat er 'Monitor is in Power saving mode, activate using PC'

Ik heb alle stekkers al nagecheckt en ik zie niet waarom dit beeldscherm niet meer werkt, als iemand me kan helpen hoor ik dat graag!

Danku,

Pizzabodem

EDIT: Iets soortgelijks gevonden

Wie kan mij uitleggen hoe ik zonder werkend beeldscherm bestanden uit de prullenbak terug kan terug zetten. Ik heb door een verkeerde handeling mijn ATI driver verwijderd, zodoende doet mijn beeldscherm het niet meer. De computer start op maar zodra windows opstart gaat het beeldscherm uit, aan de systeemgeluiden te horen start windows geheel op. Systeemherstel d.m.v. de F8 toets haalt niets uit.

Gaarne een oplossing voor dit gemaakte foutje.

B.v.d. Sylvia

Nou ik weet niet zeker of ik drivers heb verwijderd, maar het zou érg goed kunnen omdat ik toch wel precies hetzelfde probleem heb.

Laatst bewerkt:
Dat je scherm het niet (meer) doet ligt niet aan het verwijderen van drivers. Er zijn in windows genoeg drivers om in ieder geval een leesbaar beeld weer te geven. Juiste instellingen of drivers voor games en video zijn een ander verhaal.

Haal de stekker van de monitor eens uit het stopcontact, wacht een minuutje, en stop hem er weer in. Misschien is er ergens nog een resistent reststroompje dat een conflict geeft. Dat draai je de nek om door het apparaat even helemaal zonder stroom te laten staan.

Ik heb mijn PC in VGA modus op weten te starten, het heeft dus WEL met mijn scherminstellingen oid te maken. Alles was op 640x... en ik kon amper zien wat ik deed zo groot was mijn scherm. Ik zette hem dus even op 1024x768(??) en HOP beeldscherm uit, het ligt dus aan de RESOLUTIE. Ik heb hem namelijk normaal altijd op 1024x768 staan en kleiner is echt VÉÉL te groot. Ik kan mijn PC nu dus ook niet meer in VGA modus opstarten... Weet iemand hoe ik er voor zorg dat mijn PC 1024x768 weer aan kan ZONDER windows te hoeven starten?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan