Beeldscherm bij opstarten zwart

Status
Niet open voor verdere reacties.

hackie900

Gebruiker
Lid geworden
28 mrt 2009
Help!!! bij het opstarten van mijn computer krijg ik zwart beeld.
gisteren had ik de resolutie op het allerhoogste aangepast en ik kreeg een error dat het te groot was. Ik herstarte mijn computer en toen hij het bureaublad zou moeten laten zien werd het zwart en kreeg ik deze error weer: Fuera Bealcance
die error zag ik maar 5 sec. en dan was het helemaal zwart.
wat moet ik doen!!
beeldscherm:
Merk: Phoenix
Model: LXL-760m

als je meer info nodig hebt kan je dat gerust vragen.

Help!!! bij het opstarten van mijn computer krijg ik zwart beeld.
gisteren had ik de resolutie op het allerhoogste aangepast en ik kreeg een error dat het te groot was. Ik herstarte mijn computer en toen hij het bureaublad zou moeten laten zien werd het zwart en kreeg ik deze error weer: Fuera Bealcance
die error zag ik maar 5 sec. en dan was het helemaal zwart.
wat moet ik doen!!
beeldscherm:
Merk: Phoenix
Model: LXL-760m

als je meer info nodig hebt kan je dat gerust vragen.

die resolutie heb je aan het beeldscherm zelf aangepast? of instellingen aan het bureaublad?

Groetjes
Timothy

Eventjes in veilige modus opstarten. Als dat wel lukt, daar even je resolutie naar 1024 * 768 zetten. Dan opnieuw opstarten en hopen dat het weer werkt.

instellingen aan het bureaublad.

veilige modus werkt ook niet...

wij hebben het ooit eens gehad, en ik denk dat we toen bij een kennis een scherm hebben gaan halen dat dit wel aankom. en zo terug naar lager verandert... en dan kan je terug je oude scherm eraan hangen
Je zou dat eens kunnen proberen...
mvg Timothy

wij hebben het ooit eens gehad, en ik denk dat we toen bij een kennis een scherm hebben gaan halen dat dit wel aankom. en zo terug naar lager verandert... en dan kan je terug je oude scherm eraan hangen
Je zou dat eens kunnen proberen...
mvg Timothy

Kan het dat je een vrij zwak scherm hebt gebruikt? of een vrij oud?

mvg
Timothy

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan