M'n schoonzoon heeft (waarschijnlijk) wat zitten rommelen aan de instellingen van z'n PC waardoor het beeldscherm (na vertoning van het laadscherm van Windows XP Pro) helemaal zwart blijft. Windows start verder - voorzover hoorbaar en merkbaar aan de indicatoren op de PC - goed op maar laat niets meer zien.
In de veilige modus gebeurt bijna hetzelfde maar krijg op het zwarte scherm wel linksbovenin een knipperend balkje.
De kabels tussen PC en Monitor heb ik gecontroleerd maar dat was verder goed
want zowel in het Biosscherm (via de Del knop bereikt) als het opstartscherm van de installatieCD heb ik gewoon beeld. Herinstallatie wil ik echter vooralsnog liever niet doen want dan heb ik wat problemen met niet meer beschikbaar zijnde licentienummers van diverse software.
Alvast bedankt voor het meedenken en mogelijk aandragen van de goede oplossing.
Sijbrand
In de veilige modus gebeurt bijna hetzelfde maar krijg op het zwarte scherm wel linksbovenin een knipperend balkje.
De kabels tussen PC en Monitor heb ik gecontroleerd maar dat was verder goed
want zowel in het Biosscherm (via de Del knop bereikt) als het opstartscherm van de installatieCD heb ik gewoon beeld. Herinstallatie wil ik echter vooralsnog liever niet doen want dan heb ik wat problemen met niet meer beschikbaar zijnde licentienummers van diverse software.
Alvast bedankt voor het meedenken en mogelijk aandragen van de goede oplossing.
Sijbrand
Laatst bewerkt: