Beeldscherm blijft zwart

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stanley19

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 jan 2002
Berichten
2.258
Hi,

ik heb hetzelfde probleem als eerst. Mijn beeldscherm blijft zwart na het bootlogo.
Als ik randapparatuur eraf haal start hij wel weer door.

Voorheen had ik een 1.6 gighz amd athlon 512 ddr met webcam , printer, en logitechzx speakers (ik vermeld dit omdat ze usb aansluitingen hebben)

Nu heb ik de Medion 8808 en na installatie printer en webcam krijg ik dit probleem.

(3.0 gighz (dual core), 1024 ddr geheugen


wat is er toch aan de hand. Is een van mijn randapparatuur defect? Of is de voeding van de nieuwe pc te zwak om al deze randapparatuur aan te sluiten.
 
dat je voeding te zwak is ... zou ik betwijfelen ... ik zou het eerder gaan zoeken op een slecht/incompatibel stuurprogramma ... of inderdaad defecte randapparatuur
 
Hoi,

Je zou het kunnen proberen met een voor een je randapparatuur op de pc aan te sluiten als je denkt dat het je randapparatuur is misschien komt de fout er dan uit.

Modag
 
ja ben ik aan het proberen maar hij blijft niet doorstarten.

Dat de lexmark zijn beste tijd gehad heeft betwijfel ik ook (lexmx73)
De nieuwe webcam logitech 5000 pro kan het toch niet zijn, lijkt mij (dat is de enige die aangesloten is) met de muis.

nu alles erafgehaald en start hij wel door.
ik denk dat ik gewoon even normaal de software installeer, ipv hem door xp laat herkennen.
 
Laatst bewerkt:
Als je de rand apparatuur eens stuk voor stuk aansluit en ook installeerd met bijgeleverde drivers heb je dan het probleem ook.
 
Ga eens kijken in de logboeken : start,configuratiescherm,prestaties en onderhoud,systeembeheer,logboeken. Zorg ook dat er niet te veel apparaten aan je usb aansluitingen bevestigd zijn. Ga ook eens kijken in apparaatbeheer of er problemen zijn typ hiervoer devmgmt.msc in bij uitvoeren en druk op enter open elk plusteken. Post hier bij welke een vraagteken of uitroepteken staat.
 
in dit geval ligt het aan de usb drivers. ik ken het probleem zelf ook. probeer es nieuwe drivers voor usb te instaleren. werkte bij mij in ieder geval wel.
 
Nielsvds zei:
Ga eens kijken in de logboeken : start,configuratiescherm,prestaties en onderhoud,systeembeheer,logboeken. Zorg ook dat er niet te veel apparaten aan je usb aansluitingen bevestigd zijn. Ga ook eens kijken in apparaatbeheer of er problemen zijn typ hiervoer devmgmt.msc in bij uitvoeren en druk op enter open elk plusteken. Post hier bij welke een vraagteken of uitroepteken staat.


Er zijn geen problemen.

Mijn nieuwe webcam is diegene die voor problemen zorgt mede met mijn lexmark.
 
suzetje zei:
in dit geval ligt het aan de usb drivers. ik ken het probleem zelf ook. probeer es nieuwe drivers voor usb te instaleren. werkte bij mij in ieder geval wel.


Hoe weet ik welke USB drivers ik nodig heb:eek:

Misschien wel een oplossing. Maar ik had dit probleem ook met mijn oude pc.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan