beeldscherm defect, Samsung galaxy s2

Status
Niet open voor verdere reacties.

wiebelageveen

Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2009
Hallo,

Ik heb ongeveer een jaar een samsung galaxy s2.
Nu heb ik een probleem want vandaag is hij gevallen op het beelscherm, Beeldscherm stuk.

Geen ramp want ik ben verzekert, wat belangrijker is dat er nog bestanden op mijn telefoon stonden die bewaard moeten blijven.

Dus ik deed mijn telefoon aan de computer en starte samsung kies op (programma om bestanden op je mobiel te bekijken).
En er stond: Vergrendelde verbinding voer uw patroon of wachtwoord in.

Mijn probleem is dus dat ik mijn wachtwoord niet in kan vullen en ik mijn bestanden wel van mijn telefoon wil.

Iemand een oplossing?

Ik denk dat die bestanden nu nog bereiken niet gaat lukken, maar als het goed is heb je een back up staan op kies.
mocht dit niet het geval zijn geen nood denk dat ze alleen het scherm repareren en je bestanden staan dan nog netjes op je telefoon.

MVG Sjoerd

Ik heb inderdaad een backup op kies staan maar daar staat mijn recentste bestanden nog niet op.
Ik heb mijn mobiel eerder ingeleverd met klachten en toen hebben ze ook de software er opnieuw opgezet.

en ook denk ik dat een nieuwe mobiel goedkoper is dan een beeldscherm vervangen.

iemand anders nog oplossingen, kunnen ze misschien bij de hi winkel mijn wachtwoord van mijn mobiel halen?

je kan altijd proberen bij de HI winkel maar ik denk van niet,
je hebt natuurlijk je bestanden op het intern geheugen staan van je mob en niet op de sd kaart?
misschien is er een tweak ofzo om je wachtwoord er van te halen, en anders kun je proberen of je toughscreen nog werkt.
je scherm laat misschien niets meer zien maar met even ***** lukt het misschien om je wachtwoord in te voeren.

MVG Sjoerd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan