Beeldscherm desktop te gebruiken via laptop?

Status
Niet open voor verdere reacties.

NZHMC

Gebruiker
Lid geworden
9 dec 2014
Berichten
5
Goedendag,

Binnenkort ben ik van plan om mijn desktop te vervangen voor een laptop. Tóch zou ik af en toe mijn pc-monitor willen gebruiken.

MIJN VRAAG: Is het mogelijk om mijn pc-monitor (wanneer gewenst) aan te sluiten op een laptop en de beeldweergave van de laptop op mijn monitor te kunnen gebruiken?

Zie uw reactie graag tegemoet :)
 
Zeker, dat kan als de notebook maar een VGA, DVI of HDMI uitgang heeft.
 
[Zeker, dat kan als de notebook maar een VGA, DVI of HDMI uitgang heeft]

Bedankt voor de reactie.

Is het dan ook mogelijk om hetzelfde beeld zowel op het scherm van de notebook als op de pc-monitor tegelijkertijd af te spelen, of hoe werkt zoiets?
 
Zeker, dat kan als de notebook maar een VGA, DVI of HDMI uitgang heeft.

Bedankt voor de reactie.

Is het dan ook mogelijk om hetzelfde beeld zowel op het scherm van de notebook als op de pc-monitor tegelijkertijd af te spelen, of hoe werkt zoiets?
 
Je plaatst zeer nutteloze quotes, maar goed als je pc monitor even groot is zou je het kunnen dupliceren, zo niet kan je het scherm ook uitbreiden zodat je een groot scherm hebt.
 
Bedankt voor de reactie.

Is het dan ook mogelijk om hetzelfde beeld zowel op het scherm van de notebook als op de pc-monitor tegelijkertijd af te spelen, of hoe werkt zoiets?

Dat is afhankelijk van het gebruikte grafische deel in het notebook, met een 3e party grafische kaart erin heb je meestal ook meer opties.
 
Je plaatst zeer nutteloze quotes, maar goed als je pc monitor even groot is zou je het kunnen dupliceren, zo niet kan je het scherm ook uitbreiden zodat je een groot scherm hebt.

Uiteraard is de pc-monitor is stuk groter dan het beeldscherm op de laptop. Dat is ook de reden waarom ik het het vraag in eerste instantie. Als de beeldschermen even groot zijn heeft het geen toegevoegde waarde. En wat bedoel je met 'scherm uitbreiden'?
De schermresolutie?
 
Dat is afhankelijk van het gebruikte grafische deel in het notebook, met een 3e party grafische kaart erin heb je meestal ook meer opties.

Ok, ik zal eens rondneuzen.

Het is zowiezo goed om te weten dat ik mijn pc-monitor (wanneer gewenst) aan kan sluiten op een laptop en de beeldweergave van de laptop op mijn monitor kan zien.


Nogmaals dank
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan