Beeldscherm doet het niet goed

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ratjesnuf

Gebruiker
Lid geworden
17 aug 2001
Ik was net een spelletje aan het spelen en deze liep vast... Ik heb mijn laptop dus moeten afzetten (uitknop 5 sec. indrukken) en opnieuw op moeten starten...

Nu is het probleem... Mijn beeldscherm geeft geen breedbeeld meer weer en de kwaliteit is behoorlijk wat slechter.
Ik heb een Dell Inspiron 6400... Hoe krijg ik mijn beeld weer normaal?

Laatst bewerkt:
in windows op de desktop rechtermuisknop > eigenschappen > instellingen?
Wat voor videokaart heb je?

bij instellingen kan ik niet kiezen voor breedbeeldafmetingen.. Of kan het in ieder geval niet vinden.
Volgens mij is dit mijn videokaart: Mobile Intel 945GM Express Chipset Family

Ik was net een spelletje aan het spelen en deze liep vast... Ik heb mijn laptop dus moeten afzetten (uitknop 5 sec. indrukken) en opnieuw op moeten starten...

Nu is het probleem... Mijn beeldscherm geeft geen breedbeeld meer weer en de kwaliteit is behoorlijk wat slechter.
Ik heb een Dell Inspiron 6400... Hoe krijg ik mijn beeld weer normaal?

Kijk eens in apparaatbeheer, of de videokaartdrivers er nog wel instaan, bij de eigenschappen van de beeldschermadapters, en dan ook eventueel, de drivers laten herinstalleren.

Ik er staan alleen plug and play monitoren in... Ik kan deze niet opnieuw installeren...

Ik snap niet hoe dit zomaar kan... Kan ik niet gewoon terug naar mijn oude instellingen ofzo?

sorry... videokaarten (of beeldschermadapters) kon ik ook niets mee updaten of herstellen.

ik heb ergens een resolutie gevonden waardoor ik weer breedbeeld heb, maar het lijkt nu wel of het wat onscherper of enigszins vervormd is... Wat kan ik híér nu weer aan doen?

Zoek je driver cd ervan op, of kijk met Everest, welke videokaart erop zit, en download de driver ervoor, die je hier vind, alleen er staan meerdere, dus vandaar Everest, voor de goede.

PS, had je al een systeemherstel gedaan?

systeemherstel bracht de uitkomst...

bedankt voor jullie hulp!:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan