Beeldscherm doet het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maartjuh93

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 jan 2009
Hallo,
Sinds gister doet mijn beeldscherm het niet. Toen ik mijn TV op mijn computer had aangesloten deed hij het wel. Dus ik dacht dat ik een nieuw beeldscherm moest. Ik gister gelijk een nieuw beeldscherm gekocht, sluit hem aan en hij deed het weer. Vanochtend wil ik mijn computer weer aanzetten, maar hij doet het niet meer. Zelfde probleem als daarvoor. Stroom doet het gewoon maar er staat dan op het beeldscherm: No signal input Check video cable. Ik dacht, dan sluit ik me tv er weer op aan maar ook deze deed het nu niet meer :shocked:. Hij ziet wel dat er een computer op is aangesloten maar het beeld blijft zwart. Ik heb ook al verschillende kabeltjes geprobeert maar het werkt niet. Weet iemand iets dat ik kan proberen?

Alvast bedankt

Ik heb zo ongeveer hetzelfde probleem. Paar dagen terug begaf mijn voeding het dus heb nieuwe gekocht en die erin gezet.
In het begin toen ik de pc net gekocht had had ik soms ook last van dat de monitor geen beeld gaf maar naar herhaaldelijk proberen opnieuw op te starten pakte hij hem opeens weer. Toen pc verplaatst en heeft het een hele tijd goed gedaan. Nu na plaatsing nieuwe voeding weer zelfde probleem. Alle bekabeling al aantal keer nagelopen maar blijft na een tijdje weer aangeven; "Check video cable" zowel op digital als analog.

Iemand nog tips?

Mvg, Brian.

Mijn probleem is opgelost:D ik heb de computer uit elkaar gehaald en zag dat het ontzettend stoffig was. Ik heb met de stofzuiger het ergste weggehaald. Mischien kan jij dat ook proberen?

Dat zou ik natuurlijk altijd nog kunnen proberen al ligt er bijna geen stof in mn pc want ik hou hem redelijk schoon.

Het probleem deed zich namelijk ookal voor toen ik de pc net had aangeschaft. Dus dat het nu opeens stof moet zijn lijkt me eerlijk gezegd een beetje sterk.

Zal zo nog ff andere vk proberen, misschien dat het daaraan ligt?

Bedankt voor eventuele tips e.d.

Mijn videokaart bleek het te hebben begeven. Nieuwe erin en alles werkt nu weer :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan