beeldscherm doet raar

Status
Niet open voor verdere reacties.

sandra-1

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Ik stel hier een vraag voor een kennis van mij die problemen heeft met haar beeldscherm.
Telkens zij een update doet en ze start dan haar pc terug op dan is heel haar beeld vervormd zoals de pictogrammen die heel groot zijn dan.
Als ze naar haar hardware gaat kijken staat er niets over haar scherm tussen.
Bij de scherminstellingen kan ze ook niets veranderen zoals de kleurkwaliteit staat op 4 bits en daar kan ze niet hoger gaan.
Ze moet telkens terug een systeemherstel doen.
Wie kan mij zeggen aan wat dit kan liggen.
Het is een TFT scherm van het merk Medion.

Groetjes, Sandra

Wanneer je bij hardware kijkt staan daar dan geen uitroep of vraagteken bij de videokaart?

Het lijkt mij dat het een videodriver probleem is?

Welke videokaart heeft zij?

Kijk ook voor update's voor je videokaart

Bij dat Medion beeldscherm kreeg je een CD met de juiste instellingen... deze moet je installeren.... maar het lijkt er hier vooral op dat het systeem op de een of andere manier zijn driver van de videokaart kwijtraakt waardoor Windows naar de standaard instellingen gaat.... Verwijder de videodriver van het systeem [de resten ervan] en installeer hem zorgvuldig opnieuw.....

Alvast bedankt voor jullie reacties ik laat zo snel mogelijk iets weten over welke videokaart zij beschikt,want ze is nu momenteel niet thuis.
Ik weet wel dat ze geen driver heeft van dat beeldscherm omdat ze dat zelf van iemand gekregen heeft en daar was toen geen driver bij.

Groetjes, Sandra

Hey jongens het probleem is ondertussen opgelost hoor.
Besturingssofware gedownload en geinstalleerd en alles
was terug ok.
Bedankt voor jullie hulp!

Groetjes, sandra

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan