Beeldscherm doet raar

Status
Niet open voor verdere reacties.

nis156

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 feb 2013
Hallo,
Ik zeg het nu alvast sorry als de titel onduidelijk is ik weet namelijk niet hoe ik dit probleem kan verwoorden.
Maar ik heb dus een probleem met mijn scherm.
Als ik bijvoorbeeld een tabblad in chrome sluit dan blijven er delen van dat tabblad over.
Dit heb ik ook als ik mijn bureaublad snelkoppelingen wil aanpassen en als ik dan met mijn linker muisknop erover heen ga alsof ik meerdere dingen ga selecteren dan gaat het weer weg.
Knipsel 1.jpg
Ik heb alleen een screenshot kunnen nemen als ik iets wou selecteren. Maar hij doet dus het zelfde met de snelkoppelingen als ik die verplaatst en als ik een tabblad sluit.
Alvast bedankt voor de hulp :)

Misschien stomme opmerking, maar blijft het als je eens opnieuw opstart?

Misschien stomme opmerking, maar blijft het als je eens opnieuw opstart?
Als ik opnieuw opstart dan gaat het wel weg ja alleen als ik een aantal dingen selecteer op het bureaublad zoals snelkoppelingen dan komt het weer en het zelfde gebeurt met chrome als ik een tabblad sluit dan blijven er delen van het tabblad over.

Ik denk dan dat je je grafische drivers moet verwijderen.
Daarna de drivers opnieuw installeren.
Als dat niet werkt wordt het zoeken naar welke programma's allemaal meedraaien. Misschien zit daar de boosdoener tussen.

Ik denk dan dat je je grafische drivers moet verwijderen.
Daarna de drivers opnieuw installeren.
Als dat niet werkt wordt het zoeken naar welke programma's allemaal meedraaien. Misschien zit daar de boosdoener tussen.

Bedankt :D Ik heb mijn grafische driver verwijderd en ik keek op internet en daar las ik ook dat het verstandig is om driver sweeper te gebruiken dus heb ik dat ook even gedaan en het probleem is opgelost.
Dat ik daar niet aan dacht.
Bedankt allemaal voor het antwoorden :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan