Beeldscherm Doet Vaag

Status
Niet open voor verdere reacties.

Presphire

Gebruiker
Lid geworden
5 dec 2003
als ik mijn pc reset, dan start hij netjes op zoals het hoort :thumb: maar er is 1 klein probleempje, mijn beeldscherm blijft uit. m.a.w. hij wil niet meer mee opstarten, weten jullie waar dit van komt? ik hoor het graag, greetz uit Ysdorp :confused:

Monitor al op een andere PC geprobeerd? Al een andere monitor op de PC geprobeerd?

Hierdoor kom je er achter of het echt de monitor is die problemen geeft of dat wellicht de videokaart/moederbord een probleem geeft.

yeb, allemaal al geprobeerd, kgooi hem wel uit mijn eigen WINDOW van mijn slaapkamer :D

uuh, kan iemand me misschien nog ff helpen? of is mijn beeldscherm overleden in zekere zin :(

het hoeft niet zo te zijn ik hbe ook zo iets ghad dat ik ook geen beeld kreeg je moet gwoon eerst de stekker van je beldscherm uit je pc hlen en als je em aan hebt steek je em er in en bij mij hielp het:D

ja, dat lukt bij mij ook wel jah, maar beetje iri elke keer achter die toren te duiken :rolleyes: , iemand anders een idee?...

Rare oplossingen gebruiken ze dan bij jou op het "werk".

ik werk nie eens ik ben nog maar 14:p maar soms repareer ik wel wat en ik ben eigelijk een soort helpdesk of zow:rolleyes: :cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan