beeldscherm driver kwijt?

• Onderwerp starter Onderwerp starter joe
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

joe

Gebruiker
Lid geworden
13 apr 2002
Hallo allemaal!
Ik heb een probleempje met mijn beelscherm.
Ik wil hem op een 1024/768 resolutie hebben, dat is ie ooit geweest maar ik geloof dat ik een driver kwijt ben.
Mijn beeldscherm is een Maxdata Belinea 10-30-40.
Als ik naar de website van maxdata ga, kan ik bij "drivers" wel wat downloaden maar als ik het open is het alleen text.
Het beeldscherm staat nu in aida als een standaard monitor. Hij heeft er gewoon als belinea in gestaan.
Mijn Video adapter is een NvidiaRiva TNT2 model 64 en bij video adapters, "installed drivers staat "nvdisp.drv"
Heeft iemand mischien een tip?

Groetjes, Joe.

Ik vermoed dat je mogelijk niet goed met die update driver omgaat. Je moet die ook niet "openen" d.m.v. dubbelklikken of zo, maar door Windows laten openen. Hoe ?
Klik rechts op je buroblad en kies voor eigenschappen, klik op "instellingen" en dan "geavanceerd". Nu kiezen voor het tabblad "beeldscherm" en dan voor "eigenschappen". Tot slot kies je in het dan verschijnende venster voor "stuurprogramma" en dan voor "stuurprogramma bijwerken".

Windows gaat nu zelf zoeken dan wel je geeft een lokatie op waar de update driver staat. NU zou het moeten gaan lukken................ (Pas op ! Windows kan "niets" met een gezipt bestand. Als na het downloaden het een zipper is, moet je 'm eerst even uitpakken)

Suc6!

Pasja, :D Je bent geweldig!:thumb:
Groetjes, Joe.

dat weet ik niet, probeer eerst maar of mijn advies wel gaat werken......................

had ik meteen gedaan, Het werkt als een trein!
Dank je wel.
Groetjes Joe.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan