Beeldscherm eigenschappen probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.
denk dat je beter je tijd kan besteden aan een nieuwe installatie.
zitten gewoon soms fouten in het windows register die je er niet altijd uit kan halen.

Ja, misschien kan ik het dan inderdaad opnieuw installeren, kan ik gelijk maar mijn harde schijf opnieuw formatteren, was eigenlijk wel een keertje nodig.:) Ik kijk wel wat ik doe, misschien als mijn computer zo verouderd is dat ik dan gelijk maar een nieuwe koop, ik vind dat opnieuw installeren van Windows zo'n gedoe.

ik hep ook een probleem,
ik hep ong. 2 maand hetzelfde bureaubladachtergrondje gehad(foto van me vriendin)
nu had me broertje iets gekregen(bluetooth en usbkabel voor zijn telefoon) en dat heb ik geinstalleerd. toen kreeg ik opeens google als bureaublad. ik heb na 2 week weer die dingen van me broertje verwijderd, en de google-achtergrond is weg, maar ik krijg nog steeds niet die foto terug. als ik dan bij eigenschappen kijk, staat er aangepast thema. als ik die dan verander in windows xp, en klik op toepassen, dan gebeurd er niks, want als ik dan weer daar kijk staat hij gewoon weer op aangepast thema. ik kan nu niks aanklikken als ik me bureaublad wil veranderen.(alleen de kleur kan ik aanklikken, bladeren en achtergrond en positie kan ik allemaal niet aanklikken)
ik heb al windowblinds gedownload, maar ook als ik daar de standaard achtergrond wil instellen, gebeurd er niks.

kan iemand misschien helpen zonder dat ik opnieuw moet installeren?
installeren zie ik nu nog niet zo zitten dus als er een andere mogelijkheid is, hoor ik het graag!

alvast bedankt dat jullie me de vorige keer zo goed hebben geholpen:thumb:

hoi ik heb ook problemen gehad met het beeldscherm en kreeg toen het advies om smitfraud te gebruiken. het is een klein progje en het was in 1 keer goed.

frank

@ DimitriR

installatie kost je maar een uurtje en een nieuwe snellere pc is ook sneller om zeep te helpen. :)

probeer aan een floppy van ghost of drive image te komen.
maak daarmee een volledige image van de c-partitie.

voorkomt dit soort zaken in de toekomst.
een image staat met 5 tot 10 minuten weer terug.

grtz.

ik kijk wel wat ik doe, maar in ieder geval bedankt voor jullie hulp! Maar als ik een nieuwe pc heb later ofzo, ga ik wel zeker een image maken van de schijf!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan