Beeldscherm en toetsenbord werken niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

JaimyNL

Gebruiker
Lid geworden
27 feb 2009
Berichten
13
Hallo,

Nadat de stroom van m'n computer is afgeweest werkt mijn beeldscherm niet meer. Nu hebben we van alles geprobeerd en nu werkt ook mn toetsenbord niet meer.

Er staat dat het beeldscherm geen ingangssignaal heeft.

We hebben al op veel forum's gekeken hoe dit te verhelpen is, en ook al heel veel geprobeerd maar niks helpt.

Iemand nog een idee? Niet zo'n standaard antwoord als; stroom er af halen of iets dergelijks.. want dat hebben we al geprobeerd. Ook de baterij van de bios er uit gehaald, stekkertjes gecontroleerd en nog wat andere dingen.

Groetjes
Jaimy
 
Hallo,

Nadat de stroom van m'n computer is afgeweest werkt mijn beeldscherm niet meer. Nu hebben we van alles geprobeerd en nu werkt ook mn toetsenbord niet meer.

Er staat dat het beeldscherm geen ingangssignaal heeft.

We hebben al op veel forum's gekeken hoe dit te verhelpen is, en ook al heel veel geprobeerd maar niks helpt.

Iemand nog een idee? Niet zo'n standaard antwoord als; stroom er af halen of iets dergelijks.. want dat hebben we al geprobeerd. Ook de baterij van de bios er uit gehaald, stekkertjes gecontroleerd en nog wat andere dingen.

Groetjes
Jaimy

Misschien dat je videokaart kapot is door mogelijk verkeerd afsluiten of wat dan ook.
 
Je computer video kaart eruit halen en er weer in doen ALS DAT MOGELIJK IS!

Of ff laten staan heb ik ook gehad;)....

Gr,

Irakli
 
Je computer video kaart eruit halen en er weer in doen ALS DAT MOGELIJK IS!

Of ff laten staan heb ik ook gehad;)....

Gr,

Irakli


Het is een ingebouwde video kaart dus hij kan er niet uit, en even laten staan is geen optie omdat er veel mee gewerkt word.
 
Hallo,

Nadat de stroom van m'n computer is afgeweest werkt mijn beeldscherm niet meer. Nu hebben we van alles geprobeerd en nu werkt ook mn toetsenbord niet meer.

Er staat dat het beeldscherm geen ingangssignaal heeft.

We hebben al op veel forum's gekeken hoe dit te verhelpen is, en ook al heel veel geprobeerd maar niks helpt.

Iemand nog een idee? Niet zo'n standaard antwoord als; stroom er af halen of iets dergelijks.. want dat hebben we al geprobeerd. Ook de baterij van de bios er uit gehaald, stekkertjes gecontroleerd en nog wat andere dingen.

Groetjes
Jaimy
Als je het anders formuleert komt het iig minder 'arrogant' over, maar goed, standaard antwoorden wil je niet.
Dan maar een standaard vraag............
Wat bedoel je in vredesnaam met : "Nadat de stroom.............."? Daar kan ik 'tig' dingen bij verzinnen, van gewoon aanzetten na een nachtje slapen tot een stroomuitval terwijl de pc aanstond en er bepaalde kritische bewerkingen werden uitgevoerd (zoals bijv. een biosupdate).

Kortom, een vraag stellen zonder héél veel informatie te verstekken levert weinig zinvolle antwoorden op.
Simpele dingen als een andere monitor proberen of de probleemmonitor op een andere pc aansluiten zou een héleboel kunnen verhelderen / uitsluiten of mogelijk juist bevestigen.
 
Laatst bewerkt:
Trouwens, als de computer uit is na een nachtje slapen.. en de stekker en alles zit er nog in, dan staat er toch nog stroom op of niet?!
 
Ik heb even alle non relevante posts verwijderd.

Graag met respect eventuele helpers behandelen. zij zijn namelijk niet de mensen met het probleem. maar wel zo welwillend om de problemen van anderen proberen op te lossen

voor allen geld dat de scherpe randjes van de verschillende posts ook niet bijdraagt aan de stemming.

Aangezien een machine die van zichzelf uit staat minder gevoelig is voor stroomfluctuatie is de vraag van pasja wel degelijk van belang.
als dat namelijk het geval is kan het verstandig zijn om de powersuppy te testen met een multi meter.
gebeurde het tijdens een draaiende machine is de kans aanwezig dat je moederbord aan gort is en dat je andere zaken moet gaan testen....
 
Laatst bewerkt:
Veel wijst erop dat er iets met de videokaart is en met de instellingen van de BIOS. We gaan morgen even een andere videokaart er in zetten en dan de BIOS anders instellen en dan zien we t wel weer verder.

toch bedankt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan