beeldscherm flat

Status
Niet open voor verdere reacties.

esther123

Gebruiker
Lid geworden
14 okt 2008
Soms krijg ik een soort pop up midden in mijn beeldscherm om de instellingen van mijn monitor in te stellen. Met de muis kan ik er alleen achterlangs komen, niets aan klikken dus.
Als ik op de knopjes van mijn beeldscherm druk, begint dat beeldje als een gek alle keuzes langs te knippen, maar wat ik ook doe, er gebeurd niets.

Heeft het misschien iets met de aansluiting te maken? of is het een vervelend virus, of wat. Ik heb dit sinds een paar weken. Soms dagen niet en dan plots is het er weer. Ik wordt er gek van en kan geen oplossing bedenken.

Laatst bewerkt:
Via de knoppen onderaan of aan de zijkant van het scherm zijn de instellingen te veranderen. Hoe het precies zit staat uitgelegd in de handleiding van de monitor, maar dat is iets wat de meeste mensen al snel kwijt zijn :p
Als het zo plotseling verschijnt kan het knopje misschien vastzitten door een beetje stof.

Laatst bewerkt:
helaas is het zo dat de knopjes nergens op reageren, dat is het probleem ook. Het schermpje komt spontaan op en wil niet meer weg. Wat ik ook probeer in te drukken op of achter de monitor...

Als je geen garantie meer hebt dan wordt het denk ik tijd voor een nieuwe. Aangezien dat menu (OSD = On Screen Display) in de monitor zit, vandaar dat je er ook niet op kan klikken.

De knopjes van ons Samsung beeldscherm zijn ook niet echt stevig, maar ze doen het nog steeds. Vraag me iedere keer wanneer ze er af vallen :p Verder een puike monitor trouwens.
Heb je trouwens al geprobeerd of de fabrikant iets kan doen voor je ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan