Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Na de screensaver wordt er overgeschakeld naar een spaarstand.
Jouw beschrijving doet mij denken aan een foute communicatie. Normaal gesproken voert een monitor zo'n "testbeeld" uit als er geen signaal komt van de PC. Dit is bijvoorbeeld het geval als je de kabel losmaakt.
Het kan dus zo zijn dat jouw monitor niet op een spaarstand overschakelt, maar het signaal verliest en dit ziet als een (bijvoorbeeld) niet aangesloten kabel.
- Wat zijn het merk-type van de kabel?
- Is dit probleem er altijd al geweest?
- Zijn alle drivers (ivm ACPI) aanwezig?
Stom van me, ik bedoelde de monitor.- Wat zijn het merk-type van de kabel?
Mijn broer heeft precies dezelfde monitor dus dan kan ik dat is proberenStom van me, ik bedoelde de monitor.
Dat is ook een DELL neem ik aan.
Waarom 'ie zo doet weet ik niet echt. Of het van de monitor afkomt (setting) of van de PC (in plaats van standby signaal, geen signaal) is me ook niet helemaal duidelijk.
Heb je de mogelijkheid om een andere monitor aan te sluiten, welke ook een "testbeeld" weer kan geven?
Dat is mogelijk.
Ik begrijp dat de monitor van je broer dit probleem nu niet heeft en wel netjes op stand-by gaat?
Reset de BIOS naar default instellingen.
Controleer of alle drivers voor het moederbord en de chipset aanwezig zijn.
"alles"? Alleen even de tijd en datum opnieuw instellen.. Meer raak je niet kwijtDan ben ik alles kwijt. Dus lijkt me geen juiste oplossing voor zoiets kleins.
Even kijken bij apparaatbeheer.Hoe? Ik weet niet zo heel veel van pc's af dus als je uit zou wllen leggen hoe, graag
tuurlijk staan ze er dan nog weet je wel hoe je een bios reset ?
dat is zo ik heb ook een dell,
maar dat moet je bij het bootscherm doen dan raak je ook alle software kwijt die erop geinstaleerd was en je register word naar ze oude staat gebrwacht
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.