Beeldscherm flikkerd kleuren

Status
Niet open voor verdere reacties.
zeg ik ook niet maar hierdoor moeten je je andere dingen ( noem ik het maar effe ) hardwarematig weer eraan wennen , want kan zo zijn dat ie denkt dat er dan een nieuwe batterij inzit, en je hele systeem word bestuurd door je moederbord ( ik bedoel niet de OS ) maar je fronbus enz de moederbord word weer bestuurd door je bios grotendeels de rest doen de drivers besturen van je systeem kast

Laatst bewerkt:
ik ken het niet goed uitleggen , maar je systeemkast moet weer eraan wennen dan alles weer anders is dan normaal en hij denkt dat er dan een nieuwe batterij waarschijnlijk inzit ,
dan moet ie alles weer opnieuw laden steeds wat ie allang gedaan had,

Ik heb het ook maar ooit in de les gehad :p

ik let nooit zo goed op:( half tenminste

Een systeemkast is een levenloos metalen ding. Het enige waar het aan zou moeten wennen is temperatuur, en dat is hier niet aan de orde ;).

Afgezien daarvan, nee alles blijft goed werken :).

ik ken het niet goed uitleggen , maar je systeemkast moet weer eraan wennen dan alles weer anders is dan normaal en hij denkt dat er dan een nieuwe batterij waarschijnlijk inzit ,
dan moet ie alles weer opnieuw laden steeds wat ie allang gedaan had,

Ik heb het ook maar ooit in de les gehad :p

ik let nooit zo goed op:( half tenminste

ik denk dat je dan erg moe was of lag te slapen,want wat jij zegt is hele grote onzin.
biosreset heeft (nogmaals)niks,maar dan ook niks met Windows van doen.
Dus ...... of je volgt raad op of je bent vreselijk eigenwijs en zou geen forum moeten bezoeken........pffffffff.... je wordt zo moe van dit soort volk!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan