beeldscherm flikkert

Status
Niet open voor verdere reacties.

pietzijlstra

Gebruiker
Lid geworden
27 dec 2004
ik heb een notebook pas gekocht er moeten nog drivers op geinstalleerd worden omdat hij geformateerd is. Maar mijn beeldscherm flikkert, gaat af en toe zelfs aan en uit. Hoe komt dat?

en de drivers voor je videokaart zijn al geinstalleerd.

beeldscherm flikkert, gaat af en toe zelfs aan en uit. Hoe komt dat?
Dat komt dus omdat je die driver nog niet geinstalleerd hebt. Je draait nu op Windows driver en die is niet altijd even goed.

ze zijn nog niet geinstalleerd de drivers, maar hij gaat helemaal snel uit en weer uit het scherm dat vindt ik vreemd of is dat normaal.

Zolang je die driver niet hebt geinstalleerd kan hij raar blijven doen.
Heb je het na de installatie van de drivers nog dan heb je een probleem.

Hoi,

Vreemd dat je pas een notebook hebt gekocht, die alsnog helemaal geïnstalleerd moet worden; tenzij het geen nieuwe was natuurlijk ....

Kijk - uiteraard niet op deze notebook - op de site van de fabrikant van de notebook, naar de downloads voor jou typenummer. Daar zal ongetwijfeld een driver bijzitten voor je grafische kaart, die compatible is met het besturingssysteem dat op deze notebook gebruikt wordt .....
Je kunt die (afhankelijk van de grootte) middels een diskette, cdrw of evt. usb-stick op de notebook installeren.

Succes.

ik heb de notebook 2de hands gekocht en was voor mij geformateerd, ik heb de drivers dan ook nu geinstalleerd maar hij blijf nog flikkeren.

Een laptop heeft FL-tube voor de achtergrond-verlichting van het display, misschien zijn deze versleten, vraag het eens na bij de fabrikant wat de oorzaak kan zijn.
Ook een oorzaak is de bedrading naar de FL-tube, deze loopt nml door het scharnier gedeelte naar de display.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan