mistice
Gebruiker
- Lid geworden
- 23 sep 2009
hallo,
ik heb een probleempje met mijn beeldscherm.
het is een tijdje weg geweest, maar nu heb ik weer hetzelfde probleem.
als ik een tijdje achter mijn pc zit slaat mijn beeldscherm uit, soms krijg ik van tevoren allemaal strepen, of mijn beeld blijft hangen. ook blijft dan het geluid even hangen.
het beeldscherm slaat wel weer aan en dan krijg ik de foutmelding : nvlddmkm stopped working.
wat zou het probleem kunnen zijn? ik heb al een keer mijn driver opnieuw geïnstalleerd, dus het lijkt me raar als daar het probleem van zou komen.
zou het kunnen zijn dat mijn beeldscherm versleten is?
ikzelf zou het raar vinden omdat het beeldscherm nog niet echt oud is.
iemand misschien een oplossing?
ik heb al wel op google gezocht, maar er zijn te veel verschillende problemen met deze foutmelding, dus een goede oplossing heb ik niet echt gevonden.
ik heb een probleempje met mijn beeldscherm.
het is een tijdje weg geweest, maar nu heb ik weer hetzelfde probleem.
als ik een tijdje achter mijn pc zit slaat mijn beeldscherm uit, soms krijg ik van tevoren allemaal strepen, of mijn beeld blijft hangen. ook blijft dan het geluid even hangen.
het beeldscherm slaat wel weer aan en dan krijg ik de foutmelding : nvlddmkm stopped working.
wat zou het probleem kunnen zijn? ik heb al een keer mijn driver opnieuw geïnstalleerd, dus het lijkt me raar als daar het probleem van zou komen.
zou het kunnen zijn dat mijn beeldscherm versleten is?
ikzelf zou het raar vinden omdat het beeldscherm nog niet echt oud is.
iemand misschien een oplossing?
ik heb al wel op google gezocht, maar er zijn te veel verschillende problemen met deze foutmelding, dus een goede oplossing heb ik niet echt gevonden.