beeldscherm gaat 1 á 2 seconden op zwart

Status
Niet open voor verdere reacties.

everbag

Gebruiker
Lid geworden
7 sep 2008
Mijn beeldscherm gaat na 10 minuten gebruik voor een paar seconden op zwart. Hoe meer de pc te doen heeft hoe vaker het gebeurt.
Heb speedfan geinstalleerd harde schujf 40c core 26c cpu temperatuur wil hij niet uitlezen deze blijft op 0c staan. Toch heb ikzelf het gevoel dat het de temperatuur moet zijn. PC is hp pavilion xxs het kleine apparaat. Scherm neovo m17. Wie weet hoe dit veroorzaakt wordt. Ik heb voor mijn gevoel alles al geprobeert inclusief beschermkap eraf gehaald en een externe fan ervoor gezet helpt ook niet.

Zet even een muziekalbum op. Als het beeld op zwart gaat speelt de muziek dan door ?

scherm zwart

alle spywere is eraf alle drivers vernieuwd.
als ik muziek speel met de windows mediaspeler en ik gooi de graphics aan dan krijgt hij het zwaar beeld blijft bijna continue zwart maar hij speelt de muziek zonder haperen door

Dan moet het richting videokaartinstellingen gezocht worden.

Je kunt ergenes bij je videokaartinstellingen iets doen met hardwareacceleratie en je kunt ergens instellen waar de pc het meest aandacht voor moet hebben, misschien staat dara iets niet goed ?

(Ben nu op m'n werk en kan niet bij die instellingen komen)

Of misschien is het je voeding ?, dat die het allemaal niet trekt.
Doe eens wat dingen tegelijk, 2 muziekspelers aan en je virusscanner laten scannen bijvoorbeeld.

beeld zwart

Heb ik allemaal al geprobeerd niks werkt. Het vreemde blijft dat hij na opstarten de eerste 10 minuten prima werkt daarna begint het. Ik denk toch de temperatuur ondanks het feit dat het lijkt dat deze laag is. Ga vandaag proberen de monitor op een andere pc en een andere monitor op deze pc

geef het op

Ik heb nu werkelijk alles geprobeerd probleem blijft ik geef het op bedankt voor de hulp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan