Beeldscherm gaat aan en direct weer uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

mrmusic

Inventaris
Lid geworden
29 okt 2006
Ik heb hier vanmorgen een eenvoudige pc gekregen met daarbij een 17 inch Packard Bell LCD schermpje.

Dit scherm gaat even aan, zie dan alles op het scherm, maar wordt daarna direct weer zwart. Uitzetten, weer aanzetten, weer paar seconden beeld en weer weg.
Wat zou dit kunnen zijn??

(pc met andere monitor geeft geen problemen, dus is iets in de monitor)

kan een los contact zijn in het scherm. mits hier nog garantie op zit kun je hem terug sturen. anders kun je hem waarschijnlijk weg gooien.ook kan het zijn dat het scherm overspanning krijgt.

mvg hollander

Garantie zit er niet op en iets anders kan het niet zijn? Los contact lijkt me een beetje raar, dat zou een ander effect geven denk ik

Eens hard op de monitor slaan :o Of eens kijken als hij niet overhit raakt.

Hoi Mrmusic.

Ik had hetzelfde met mijn oude scherm.aan zetten en weer uit(heel even beeld)totdat ie als het ware een beetje warm was en dan bleeft ie aan.De man van een collega van mij doet een beetje in reparaties pc's.Ze had me wel gezegd dat hij wist wat dat was maar ben dat ff kwijt.Ik heb zojuist even haar mobiel ingesproken om te vragen dat ze me ff terug belt.Ik zou zelf het scherm morgen meenemen naar werk zodat zij ze aan haar man kan geven.....

ik wacht nog op de foon maar ze is aan het werk nu dus vandaar.

bij jou gaat ie ook na een paar keer proberen niet meer aan??

Zojuist foon gehad.Zijn nr evengekregen,hem zelf even gesproken.....

Wat hij denkt(en al vaker heeft meegemaakt)is een probleem van de voeding van de blacklight en daar een condensator in.Als het dat dus is (en dat hoor ik bij mij een deze dagen dus)questie van nieuwe condensator en gaan met dat scherm.....

okidoki

ik zal je van de week als ik wat meer weet even definitief laten horen hoe en wat.

even offtopic: heb jij mij vraag gezien in sektie: feedback site?:(

toch die condesator ofzo in voeding backlight.Maar wil jij het helemaal precies weten???
Dan zou ik er weer ff achteraan moeten gaan....

Hoi,

Ben eigenlijk alleen maar benieuwd of het duur is om te (laten0 maken

Ik zal geen prijs noemen omdat ik die ook niet betaal.
Ik weet wel de prijs en als ik zo kijk naar het scherm in je topicstart kun je denk ik beter uit zijn met een schempje via marktplaats
En dan snap je wat ik bedoel ;)

Ik heb hem wel laten maken omdat me dus niets kost en dit scherm naar me kids gaat...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan