Beeldscherm gaat in de slaapstand en wordt moeilijk wakker

Status
Niet open voor verdere reacties.

Peterjur

Gebruiker
Lid geworden
25 apr 2011
Hallo allemaal Wie kan mij helpen met het volgende probleem?Mjn computer maakt mijn Monitor bij
het opstarten niet meer wakker.Er zitten 2 grafischekaarten in mijn comp.dus plaats ik de kabel naar
de andere kaart en dan doet hij het soms weer in dien niet dan weer naar de anderekaart,ik krijg er
het heen en weer van:evil:Wie weet een oplossing?Een splitter is mischien wat,maar kan dat. Gr Peter.

Mhh, ja kan vele oorzaken hebben. Probeer eens een kale of schone opstart. Wellicht kun je dan het probleem tackelen. Klikje

Probeer even je beeldscherm op een andere pc aan te sluiten en te kijken of het zelfde probleem zich blijft voordoen.

MANAMANA. MerlijnD.Dank voor de snelle reaktie.Het opstarten met een andere comp.dat gaat zo die hoort.En dan
de schone opstart Oei?Dat laat ik door mijn zoon doen,want O Jee!? alleen dat klikje al,de haren rezen mij
ten bergen.Dus MANAMANA.tot spoedig.Gr Peter.

Peter graag gedaan en we wachten af er zijn nog veel meer helpers. Er kan ook nog iets kapot zijn. :confused: Groetjes.

Laatst bewerkt:
Dank voor de reactie.Tot mijn zoon in de gelegenheid is de sugestie verder te bekijken wil ik de volgende vraag stellen.
Kan het gevaar als ik er een splitter tussen zet er zijn er die een schakelaar hebben?Ben benieuwd Gr Peter.

Oke dus wachten tot je zoon er is en splitters zijn er alle soorten en maten, HDMI, televisie, internet, fax en telefoon, het zijn er nog al wat. kun je altijd proberen.

manamana,Dank Zoon erg druk dus voor ik het heen en weer krijg een splitter!!! gr Peter.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan