Beeldscherm gaat niet aan.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Carmen14

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 sep 2012
Hallo!

Ik heb een vraagje, hoop dat jullie het kunnen oplossen :)
Ik was dus gewoon bezig op m'n computer, toen viel het beeldscherm ineens uit, hoorde ook een raar flits geluid, maar de computer zelf bleef nog gewoon doordraaien!
Als ik op het knopje drukte, ging hij ook niet aan maar werd van groen gelijk weer oranje (dus er zit inderdaad nog stroom op, dus daar ligt het niet aan)
Toen ik hem weer aandeed (ik had hem bij de knop uitgedrukt en weer aangedaan) , deed hij het weer voor +- een uurtje, toen gebeurde het weer!
Dit ging zo door voor 3 keer, nu doet ie het helemaal niet meer!
Ik heb ook nog getest met een ander beeldscherm, maar die deed het ook niet, dus het ligt of aan het snoer of aan de kast, weten jullie wat het is?

P.S ik heb alle stekkers gecheckt of ze er in zaten, was niet het probleem

Thx van Carmen :D

Laatst bewerkt door een moderator:
Welkom op Helpmij..:thumb:

Ik heb de titel van de vraag aangepast. Nu ziet men wat er niet aangaat.:)

Succes met je vraag.

Laatst bewerkt:
Dan kan aan je kabel of beeldscherm liggen. Tjah....controlleer anders even of die kabel op een andere pc gaat. Of het scherm alleen zonder diezelfde kabel. Controleren zou ik doen.

Het ligt niet aan de vga kaart, jammer genoeg. Ook nog wel goed om te weten, als ik de computer kast aanzet, hoor ik normaal een kort piepje, maar sindsdien is het piepje veel langer, ik denk wel dat dat er mee te maken heeft, maar niet hoe :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan