beeldscherm gaat niet uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

marion666

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2007
Hallo,
Gisteren kreeg ik mijn computer terug van reparatie. Ze hebben de videokaart vervangen en de bios geupdate, maar volgens mij issie nog net zo langzaam als voorheen. Maar waar het hier omgaat is, dat als ik de computer afsluit het lcdscherm niet uitgaat. Het wordt zwart maar blijft aan, ik moet echt de electriciteit ervan afhalen, met de knop lukt ook niet. Maar het zou toch vanzelf tegelijk met de computer moeten uitgaan? Moet ik hiervoor ergens iets aan/afvinken of zo? Voor de reparatie ging hij wel gewwon telegelijkertijd uit.

Hallo Marion,

Ik zou er mee terug gaan naar de winkel die hem gerepareerd heeft, zoiets is in mijn ogen garantie.

Hi Luuk,

Het feit dat mijn lcd niet uitgaat heeft dat met de videokaart te maken dan?Ik zal ze nog wel bellen als het euvel waarvoor hij wegging blijft bestaan,nl.niet meer willen werken na windowsupdate- maar daar is het nog te vroeg voor. Als dat weg is dan heb ik er vrede mee,verder werkte hij goed,zij het langzamer dan normaal. Maar hij werkte...alle voorgaande vista computers werkten niet bij mij,3 jaar lang elllende, nu met 7 ging alles goed behalve dat gedonder met updating dan.Maar ik heb nog nooit gehad dat het scherm niet gelijk met de pc afsloot...
directe email notificatie werkt niet.....moest zelf kijken offer bericht was!

Hoi Marion

Heb je de mogelijkheid om te kijken of het scherm wel uitgaat als je hem op een andere pc aansluit?

Sorry voor de late reactie Luuk, ik had directe email notificatie aangevinkt, maar dat schijnt niet te werken.

Ja, als ik Mijn oude xp aansluit gaat het scherm gewoon uit.
Weet jij toevallig hoe ik op een 64 bit fonts kan installeren. Ik krijg nu bij alles een melding dat dit type ttf niet geschikt is. Bij mijn 32 bit (van het scherm) kan ik via het uitklapmenu op installeren klikken en een font wordt geinstalleerd. dat menu is er wel maar zinder die optie bij 64bit machine.
En op 32bit krijg ik ook een waarschuwing als caps aanstaat, op 64 bit niet.

Wat een hoop vragen he?;)
Prettig weekend,
Marion

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan