Beeldscherm gaat steeds op zwart

Status
Niet open voor verdere reacties.

DuncanBruin

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 feb 2011
Hoi,

Gisteren heb ik een nieuwe PC gekocht, met een Phillips beeldscherm.
De 24" 244E1
http://shop.philips.nl/store/rpeeub2c/nl_NL/DisplayProductDetailsPage/ProductID.216293500
De PC is de Acer Aspire X5950
https://dixons.nl/artikel/7126431/Acer_Aspire_X5950_desktop_(5GB_geheugen)

Maar, het scherm gaat op zwart na een paar seconden of minuten, soms gaat hij automatisch weer aan, dan weer uit. Maar meestal blijft hij uit.
Het scherm staat nog wel aan dan, en de PC ook. Ik heb de kabels meerdere keren er in en er uit gedaan. Maar hij blijft uitgaan.

Dit is de info van mijn PC:
CPU: Intel Core I3 processor 550
RAM: 5GB DDR3 Memory
HDD: 1 TB
Videokaart: NVIDIA GeForce 315 1024mb

Alvast bedankt,
Duncan Bruin

Laatst bewerkt:
waarschijnlijk is het kabelbreuk.
als ik jou was zou ik naar de winkel gaan waar je de pc hebt gekocht en hun informeren.
hun kunnen je verder helpen.

mvg, nintendo

Nee, kabelbreuk is het niet.
Ik heb de monitor op de pc beneden aangesloten en er was geen probleem,
daarna heb ik mijn nieuwe pc op de monitor beneden aangesloten en toen was er ook niks aan de hand.
zou het misschien niet kunnen dat er een "conflict" is tussen mijn scherm en pc?
dus zegmaar dat mijn pc het scherm niet accepteert

en het is echt alleen maar boven, en als me nieuwe monitor en pc aan elkaar zitten zegmaar, de stekkerdoos en stopcontact heb ik ook veranderd. maar het scherm blijft op zwart springen, het ergste is, ik weet niet precies aan wat het ligt, de pc of de monitor

Laatst bewerkt:
Hallo Duncan

Heb nu zo'n zelfde probleem met mijn Philips 224E1 in combinatie met een Packard Bell Pc. Hoe heb jij dit opgelost?

Jan

@Geddy:Welkom op Helpmij...

Dit topic stampt uit Februari en derhalve niet aktueel meer.Tevens is 'meeliften' in een topic ook niet wenselijk op Helpmij.Advies is om zelf een topic te maken in de juiste sectie.
Deze zal ik nu voorzien van een slotje.
Succes met je vraag.

Mvg,
frank Wannet
Sectiemoderator Hardware

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan