beeldscherm geeft aan dat hij de beeldscherm kabel niet ziet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

sebastianus31

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 mrt 2013
Dames heren ik heb een probleem ik heb een nieuwe computer en zins een week ziet hij de kabel niet die van het beeldscherm naar de computerloopt
Ik heb er vista met 64 bit er op zitten.
Moederbord is een MSI C847MS-E33 Celeron 847NM70 GVSM
Ik hoop dat iemand mij kan helpen
met vriendelijke groet Sebastianus 31:confused:

Laatst bewerkt:
Als alles het tot voor kort wel goed heeft gedaan en nu niet meer zijn er een paar mogelijkheden:
- de kabel tussen beeldscherm en computer is losser gaan zitten en moet (aan beide kanten) aangedrukt worden
- de electriciteitskabel zit er niet goed in en moet (aan beide kanten) aangedrukt worden.
- er is iets mis met de kabel tussen monitor en PC. Leen een kabel van een kennis en probeer het daarmee uit.
- het beeldscherm is kapot. Om dat te testen: kijk of er so-wie-so iets verschijnt op het beeldscherm als die aangezet wordt. Doet ie dan helemaal niets (geen lampje of wat dat ook) dan is er een kans dat het beeldscherm kapot is. Brand er wel een lampje, voer dan de procedure uit die in het boekje van het beelscherm staat om het beeldscherm in te stellen (daar zitten meestal wat knopjes aan de voorkant van het scherm om dat te doen). werkt dat allemaal, dan ligt het niet aan het beeldscherm.
- Als het dat allemaal niet is, dan zit het in de computer
Probeer eerst maar eens de al genoemde dingen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan