beeldscherm geeft knal

Status
Niet open voor verdere reacties.

eisdatop

Gebruiker
Lid geworden
14 jul 2004
Hallo allemaal,
ik heb bij afscheid van mijn stage een gebruikte 22" iiyama scherm gekregen, als ik nu mijn computer opstart of mijn beeldscherm gewoon weer aan zet, hoor ik een soort van knal, niet een echte knal maar volgens mij heeft et iets te maken met de elektriciteit
Mijn vraag: Wat kan dit zijn? volgens mij kan dit nooit goed zijn:rolleyes:
Alvast bedankt!:thumb:

Hoi,

Dit is zeker een beeldbuis scherm.. of niet soms... Zoja, dan kan het normaal zijn hoor... heb ik ook gehad heeft een paar jaar geduurd voordat het scherm kapot was..

Een televisie met beeldbuis heeft er ook last van.. Die geeft ook een soort bong bij het aanzetten...

Groetjes, Dj Viper

het is een beeldbuisscherm inderdaad
het vreemde is dat de medewerkers van dat bedrijf allemaal hetzelfde scherm hadden, en dat die niet dat geluid maakten, maar bedankt:)

Klinkt het alsof er een veer springt of zo? Dat heb ik tot nu toe met m'n sony tv's en een sonymonitor gehad... kan geen kwaad. Als het beeld ook even trilt bij het aanzetten is dat, als ik mij niet vergis, demagnetisatie van het scherm. (degauss)

Aangesloten zonder randaarde waarschijnlijk, wel doen kan wel eens oplossing zijn

BANDIT123 zei:
Aangesloten zonder randaarde waarschijnlijk, wel doen kan wel eens oplossing zijn
lijkt me vrij logisch dat het wel aangesloten is met randaarde he :rolleyes:
maar ben blij dat het iets is wat vaker voorkomt
danku:thumb: :D

Hoi,

Ik zou me meer zorgen gaan maken als een monitor, kringeltjes rook gaan uitbraken.. heb ik 1 keer gehad met een televisie... die had ik ook heel snel uit en een brandblusser erbij gepakt voor de zekerheid...

Groetjes, dj Viper

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan