Helppp! word gek hier, heb geen verstand van computers als het gaat om de hardware in de systeemkast en dergelijke. Ik heb mijn computer vanmorgen verplaatst, zonder te laten vallen of iets dergelijks en toen alle stekkers opnieuw aangesloten en hij deed het prima. Hij pakte enkel mijn internet nog niet dus ik startte hem opnieuw op. Alleen toen hij daarna weer aanging kreeg ik alleen maar een zwart beeld met heel even de tekst: 'geen signaal'. Ik ben nu al 3 uur bezig met hem opnieuw opstarten en alle stekkers gewisseld, opnieuw erin gedaan etc etc. Niks werkt, hij blijft geen signaal geven. Ook heb ik mijn televisie scherm erop aangesloten maar die geeft hetzelfde bericht, geen signaal. Wat nu? Verder werkt alles goed, hij maakt dezelfde opstart geluiden, piepjes, alle lampjes branden normaal en de ventilatoren draaien gewoon. Heb de kast inmiddels open maar de binnenkant is chinees voor mij. Iemand die me kan uitleggen hoe ik dingen reset, ik heb veel gelezen over een jumper, videokaart etc etc. Ik zal mijn specs hieronder even neerzetten. Please help me mijn computer redden want al mijn werk staat erop!!! En moest aan de slag vandaag:s
Dit is wat ik weet over de specs:
Acer Aspire M1641
NVIDIA GeForce 9500GS up to 1919MB
Windows Vista
Intel Pentium Dual Core inside / E2200
4GB DDR2 memory
640 GB hdd
Op internet kan ik mijn computer wel vinden maar kloppen de specs totaal niet, dus dit is wat ik kan aflezen van de systeemkast. Verder weet ik alleen hoe ik alle details kan vinden als mijn computer werkt
haha. Oke ik hoor het wel. Ow en als je met termen aan komt zetten, gebruik foto's want ik weet alleen hoe de ventilatoren eruit zien en ik denk ook de videokaart, thats it
Dit is wat ik weet over de specs:
Acer Aspire M1641
NVIDIA GeForce 9500GS up to 1919MB
Windows Vista
Intel Pentium Dual Core inside / E2200
4GB DDR2 memory
640 GB hdd
Op internet kan ik mijn computer wel vinden maar kloppen de specs totaal niet, dus dit is wat ik kan aflezen van de systeemkast. Verder weet ik alleen hoe ik alle details kan vinden als mijn computer werkt