Beeldscherm geeft no Signal

Status
Niet open voor verdere reacties.

izzyjizzy

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2008
Hoi alle Hopelijke helden,

Dit onderwerp is vast al wel eens besproken,

Maar mijn probleem is denk ik net iets gecompliceerder.

Vanmorgen is mijn oude beeldscherm er mee opgehouden. J ken het vast wel beeld word geelachtig en na een tik wordt ie weer blauwachtig zoals ie hoort.

Nadat ie vanmorgen er mee was opghouden dacht ik nou laat ik eens even een nieuwe beeldscherm kopen (2e hands IIyama 17").

In mijn opgewondenheid kwam ik er al snel achter dat ie het niet deed nadat ik hem op mijn GF Nvidia video kaarthet niet deed. Beeldscherm geeft aan: No sinal d-sub Powermanagement Off..

Op mijn gewone vga doet ie het wel start windows ook op ea. Na een telefoontje naar de betreffende winkel zei de meneer, je moet even de resolutie van je videokaart verlagen.

Na wat onderzoek ook op deze site kan dat best kloppen en mensen zetten er dan bij : dan moet je de oude weer even aansluiten maar dat is lastig als ie het niet meer doet.

IN het kort: Nieuwe beeldscherm geeft No Signal -D-sub aan,
Op interne VGa doet ie het wel
Winkel zegt: resolutie van videokaart lager zetten
oplossing: oude monitor aansluiten en veranderen
probleem: oude beeldscherm kapot.

Mijn gedachte: PLZ some1 help me!

Probeer even op te starten in de veilige modus en zet dan in ieder geval de refresh rate van je beeldscherm op 60Mhz, wellicht is het dan al opgelost,

Hoe verander ik refresh rate? van beeldscherm?

Dus als ik het goed begrijp: is dat ik mijn beeldscherm moet aansluiten op ingebouwde vga. dan opstarten in Sm.

en dan opnieuw opstarten met nu beeldscherm aangesloten op video kaart?

OK ik nog wat gerommeld,

Mijn oude beeldscherm doet het nog wel. want als ik die op de gewone vga aansluit doet ie het ook gewoon.

het lijkt wel of het aan mijn videokaart ligt.
Maar dat is wel raar want de ene avond speel ik gewoon nog een game. en de volgende morgen werkt mijn video kaar t niet meer? ik heb hem namelijk net gekocht...

wat kan ik het best doen?

re

Het is al weer een tijdje opgelost. Bleek uiteindelijk toch de videokaart te zijn die er neit goed in zat..dus gewoon ff eruit halen en erop nieuw in gestopt...

Alle zorge voor neit s:P bedankt toch allen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan