Beeldscherm geeft No Signal

Status
Niet open voor verdere reacties.

killerloop1990

Gebruiker
Lid geworden
26 jul 2008
Hallo,

Ik heb afgelopen week een nieuwe AGP video kaart gekocht, de: Asus Radeon AH3650 Silent /HTDI/512M 512 MB, AGP 8X.
Eerst had ik een Fx Geforce 5200 kaart, eerst heb ik de drivers verwijderd en de kaart uit de pc gehaald en omgewisseld door de nieuwe. Toen geprobeerd de pc op te starten, de pc ging aan maar de monitor gaf geen beeld, kwam No Signal te staan.
Toen las ik de doos van de nieuwe kaart en zag dat minsten een 320 W voeding nodig was en er 1 van 230 in zat. Nieuwe voeding gekocht van 580 W, erin geplaatst maar nog steeds geeft de monitor geen beeld.

Misschien dat jullie mij hier meer over kunnen vertellen.

Alvast bedankt

Hey,

bedankt voor de snelle reactie. Ja ik begrijp wat je bedoeld, dit staat ook op de verpakking van de kaart. Alleen kan ik het niet vinden op de kaart zelf :confused:

Hoi,

Meestal als de kaart in het slot zit achterkant bovenaan ik denk achter de koeler.
Anders is het vreemd geeft wel aaan dat hij er op zit.

Modag

ok heb even gekeken, ik heb een voeding aansluiting erin zitten maar die extra voeding aansluiting kan ik niet vinden. Ook heb ik nog heel veel voedings kabels over die nergens aan vast zitten. Weet niet of dat ene probleem is. Ik heb eigenlijk niet zoveel verstand van pc's:D

Hoi,

Is geen probleem die voedingskabels die over zijn netjes met ty-rap vast zetten en dan heb je er geen last meer van.
Maar sorry als je de kaart hebt die op link van me staat zal je even goed naar onderste plaatje moeten kijken hoe dat contact er uit ziet bij dat plaatje staat connect the power connectors
als dat tenminste jouw kaart is.
Gaat de pc wel aan?
Modag

Laatst bewerkt:
heb even de kaart eruit gehaald, en of ik ben blind, of er zit gewoon niet zo'n aansluiting op de kaart.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan