beeldscherm geeft verkeerde kleuren

Status
Niet open voor verdere reacties.

mladenz

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 okt 2006
Mijn videokaart maakte veel geluid dus had ik hem naar een computer zaak gebracht die hem heeft schoongemaakt maar toen ik hem er opnieuw in de computer stopte, sindsdien geeft mij monitor veel groen af. alle kleuren hebben een groene aksent erop.Ik heb geprobeert om de nieuwste driver voor me videokaart te installeren maar na de installatie komt me scherm niet verder dan welkom en komt die niet op me bureaublad daarom heb ik de oude drivers geinstalleerd die ik bij de CD bijkreeg en toch blijft het zo. Als ik de kabels er opnieuw instop dan staat die ongeveer 3 seconden goed maar de monitor gaat vanzelf Auto setup uitvoeren en na die auto setup staan me kleuren verkeerd.

PLZ iemand help mij, ik word hier gek van!

ik heb een iiyama prolite e435S
en als grafische kaart Geforce 6200

Beeldscherm geeft verkeerde kleuren.

Hallo.

Ik heb hier het zelfde probleem gehad.
Hoe oud is dat scherm, ik denk zelf dat hij nog niet zo oud is.
Je hebt 3 jaar garantie op dat scherm en er zit een slechte bios in.
Als je naar iiyama belt en de monitor is nog geen 3 jaar oud dan word hij gratis vervangen.
Je bent de monitor ongeveer een week kwijt.
Ik geef je hierbij het nummer van iiyama.
Het nummer is 0900 6664867.
als je de rekening of het garantie bewijs niet meer hebt is dat geen probleem.
Ze vragen dan naar het serie nummer van de monitor en dat staat achterop de monitor.
En je hoeft de minitor niet op te sturen, want die komen ze zelf ophalen.
Ík hoop dat het bij jou ook gaat hier is het wel gelukt.
Nou ik hoor nog wel of het gelukt is.
Oja nog even voor de duidelijkheid de monitor van mij is de zelfde als jij het dus dat moet lukken.

Groeten Cees.
:thumb: :thumb:

Mijn videokaart maakte veel geluid dus had ik hem naar een computer zaak gebracht die hem heeft schoongemaakt maar toen ik hem er opnieuw in de computer stopte, sindsdien geeft mij monitor veel groen af. alle kleuren hebben een groene aksent erop.Ik heb geprobeert om de nieuwste driver voor me videokaart te installeren maar na de installatie komt me scherm niet verder dan welkom en komt die niet op me bureaublad daarom heb ik de oude drivers geinstalleerd die ik bij de CD bijkreeg en toch blijft het zo. Als ik de kabels er opnieuw instop dan staat die ongeveer 3 seconden goed maar de monitor gaat vanzelf Auto setup uitvoeren en na die auto setup staan me kleuren verkeerd.

PLZ iemand help mij, ik word hier gek van!

ik heb een iiyama prolite e435S
en als grafische kaart Geforce 6200

Hallo.

Is het nog gelukt met die monitor.
Laat het even weten.

Groeten Cees.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan